Booty Buckle Store

Booty Buckle Store

Weerstandsbanden met een sluiting. Geen gedoe meer met instappen maar eenvoudig om- en afdoen.
Filter 12 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 10 met beschrijving

• Michelle Passage

Super snelle

• Karin Boots
    Geverifieerde klant van Booty Buckle Store

Ideaal zijn deze banden met gesp! Zoveel handiger in het gebruik dan gewone bands. Daarnaast rolt hij niet op en zit erg prettig om je been. Mijn sporters zijn er erg blij mee!

• Hoe beoordeel je Booty Buckle Store?

• Elin van Schuren
    Geverifieerde klant van Booty Buckle Store

Booty Buckles vind ik fijner als de Burning. De kickbacks zijn echt super om ermee te doen.

• Matthew Meppelink
    Geverifieerde klant van Booty Buckle Store

Wat een uitkomst dit product! Heel blij mee, ook de snelle levering verdient een compliment.

• Rick van Meurs
    Geverifieerde klant van Booty Buckle Store

Eindelijk goed billen trainen zonder akward in en uitstappen. Blij mee.

• Simon Fitter
    Geverifieerde klant van Booty Buckle Store

Erg blij mee, goede kwaliteit en snel geleverd. Twee van mijn klanten hebben last van bekken instabiliteit en ze voor meen het in en uitstappen in gewone weerstanden onhandig en zelfs eng. Allemaal opgelost dankzij deze goed werkende sluiting. Was binnen een dag geleverd!

• Victoria Zuur
    Geverifieerde klant van Booty Buckle Store

Doe sluiting is echt stevig en makkelijker in gebruik dan verwacht. Levering pas na 2 dagen vond ik wat lang liever meteen volgende dag toch?

Antwoord van Booty Buckle Store

Dankjewel voor je reactie. Je had de booty band graag een dag eerder in huis gehad en dat is begrijpelijk. Door topdrukte en tekort aan personeel (wie niet..) is dit nu het maximaal haalbare. Mede door jouw feedback zullen we alles op alles zetten om nog sneller te kunnen leveren. :-)

• Cindy Holzen
    Geverifieerde klant van Booty Buckle Store

Waarom nu pas een band met sluiting??!!! Had me eerder veel ergernis bespaard. Verder prima, was binnen 2 dagen in huis.

Antwoord van Booty Buckle Store

Wat fijn dat je alsnog fijne gymbands gevonden hebt! :-) Bedankt voor je aankoop en je vriendelijke review.

• Martijn van Amerongen
    Geverifieerde klant van Booty Buckle Store

Snelle levering en prima product! Erg blij mee.

Antwoord van Booty Buckle Store

Heel graag gedaan Martijn. Bedankt voor je aankoop en je review.

• Anique van Dongen
    Geverifieerde klant van Booty Buckle Store

Vriendelijke service en razendsnel in huis. Vind de banden echt heel fijn!

Antwoord van Booty Buckle Store

Super dat ze je goed bevallen Anique! Bedankt voor je aankoop en de review.