Borden met Bijbeltekst

Borden met Bijbeltekst

Borden in een gewenst formaat met een eigen design en kleur en een tekst van jouw herinnering. Alle producten zijn maatwerk en specifiek naar jouw wens.
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

In Nederland zijn er veel borden met teksten te vinden. Echter bij ons is uw bord uniek en maken wij uw bord naar uw keuze en wens. Er zal dus geen enkel bord hetzelfde zijn. Stel uw eigen bord samen en u ontvangt van ons een voorbeeld in proefdruk. Als deze helemaal naar wens is gaat het bord voor u in productie. Geheel maatwerk en alle borden naar het ontwerp van elke klant.
Er worden zelfs aanvragen gedaan die niet in onze shop geplaatst kunnen worden of specifieke wensen hebben. Heeft u ook vragen of wensen die aandacht vragen of geheel naar een speciaal ontwerp moeten? Bel of mail ons voor uw vragen. Wij hebben oplossingen.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020