Borden met Bijbeltekst

Borden met Bijbeltekst

Borden in een gewenst formaat met een eigen design en kleur en een tekst van jouw herinnering. Alle producten zijn maatwerk en specifiek naar jouw wens.

Lidmaatschap per 01-12-2023 stopgezet

9,1
Filter 67 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 35 met beschrijving

• J.. van der Voort-Sauer
    Geverifieerde klant van Borden met Bijbeltekst

Snelle levering,ziet er fantastisch uit.

• Tanja Wolvers
    Geverifieerde klant van Borden met Bijbeltekst

Snel contact bij vragen, behulpzaam personeel en prachtig resultaat!

Antwoord van Borden met Bijbeltekst

Fijn dat u dit heeft ervaren. Hier doen wij altijd hard ons best voor.
    Bedankt voor de mooie review!

• Annemarie Hulsebosch
    Geverifieerde klant van Borden met Bijbeltekst

Communicatie was super. Het bord voldoet aan al onze verwachtingen!

Antwoord van Borden met Bijbeltekst

Wij zijn blij om dit te horen! Daar doen wij nu juist steeds ons best voor.
    Heel erg bedankt voor deze feedback en de beoordeling.

• Piet
    Geverifieerde klant van Borden met Bijbeltekst

Levertijd duurde wel lang. 1,5 - 2 weken. Kwaliteit van het bordje is wel echt goed. Ophanginstructie is erg onduidelijk.

Beste Piet,
    Dank voor de feedback.
    De verzending was binnen ons verzendtermijn van 3-5 werkdagen, echter hebben wij over de levering na onze verzending geen invloed meer.

Dat de ophanginstructie onduidelijk is vind ik fijn om te horen. Hoe vreemd ook. Wij doen ons best dit altijd te voorkomen en de ophanging al vooraf gemonteerd te hebben. Blijkbaar is er iets niet goed gegaan. Wij gaan hier weer aandacht op zetten. Dank hiervoor!

• Piet Kik
    Geverifieerde klant van Borden met Bijbeltekst

Goede service. Secuur. Snelle levering.

• Jenny Vels
    Geverifieerde klant van Borden met Bijbeltekst

Goede service, ook na een foutje in de tekst

• Geke De Geus
    Geverifieerde klant van Borden met Bijbeltekst

Het duurde erg lang voordat ik mijn bestelling thuis geleverd kreeg.

• Anton Bergh
    Geverifieerde klant van Borden met Bijbeltekst

Goeie service en ziet er netjes zoals aangegeven uit

• Ytje Van der Woude

Snelle levering.

• Frederica Wielhouwer

Mooi product, snel geleverd

• R Maged Welson

Goed geregeld

• Erik Mijnster
    Geverifieerde klant van Borden met Bijbeltekst

Er zijn veel mogelijkheden en we werden goed geholpen. Fijne communicatie en duidelijkheid.

• HA De Jong
    Geverifieerde klant van Borden met Bijbeltekst

Goede service, fijn dat er vooraf even contact opgenomen is, omdat ik een donker bord en een donker lettertype had uitgekozen!

• Piet Kik
    Geverifieerde klant van Borden met Bijbeltekst

Goede service, secuur en snelle levering.

• J van de Wetering
    Geverifieerde klant van Borden met Bijbeltekst

Prijs kwaliteit is in verhouding,service is goed.

• J Cornelisse
    Geverifieerde klant van Borden met Bijbeltekst

goede communicatie en denken echt met je mee

• Lisanne van Beek
    Geverifieerde klant van Borden met Bijbeltekst

Gebruiksvriendelijke website, waardoor het heel gemakkelijk is om zelf een mooi ontwerp voor een bord te maken. Prettig klantcontact, adequate en vriendelijke klantenservice. En een mooi eindresultaat. Enig minpunt was de bezorging door PostNL, dat heeft heeel lang geduurd en ik werd door PostNL heel slecht op de hoogte gehouden van de status.

• Anne-Lies ter Beek

Sneller bestellingen afhandelen

Beste mevrouw Ter Beek,
    Dank voor uw feedback. U geeft aan dat u graag een snellere afhandeling van uw bestelling zou willen. Dat kan natuurlijk als u een andere betaalmethode kiest. Het heeft 4 dagen geduurd voor dat de bankoverboeking bij ons binnen was. Pas dan gaat het proces in gang en is 5 maart verzonden. Uw bestelling is door de drukte en het weinige personeel 1 dag later verzonden dan 5 werkdagen. Normaal gesproken redden wij het om alle bestellingen binnen de 5 werkdagen te verzenden. Dit geldt uiteraard na het akkoord van het productie bestand.

Daarnaast willen wij graag weten wat er beter zou kunnen in het bestelproces na uw ervaring. Wat vindt u niet prettig in het bestelproces?

• Ramzy Maged Welson
    Geverifieerde klant van Borden met Bijbeltekst

De kleuren wordt niet echt goed gezien bij bestelling , vergelijking met de realiteit.

Beste heer Welson,
    Dank voor uw mooie feedback. Wij nemen dit mee en hebben hier zeker hoge aandacht voor. Wellicht heeft het verschil met te maken in kleur tussen het beeldscherm en de werkelijke kleur. Als wij controleren middels onze hoog ingestelde beeldschermen en het productiebestand is de afbeelding gemaakt als aangeboden. Wij zijn dan ook benieuwd wat bij u de verschillen in kleur zijn bij uw beoordeling.

• Cynthia van der Harst
    Geverifieerde klant van Borden met Bijbeltekst

Ontzettend goede website en makkelijk om artikel vorm te geven en te bestellen en te betalen.. makkelijk bereikbaar via mail ook en persoonlijke reacties op vragen. Leuk produkt, ook om cadeau te geven.