Bosch Band geweven en bedrukte naamlabels, textieletiketten.

Bosch Band geweven en bedrukte naamlabels, textieletiketten.

Geweven en bedrukte naamlabels. naamlintjes met eigen tekst diverse kleuren en symbolen mogelijk. Onze geweven naam labels zijn kleurecht en industrieel wasbaar
8,2

• Peter HInnen
    Geverifieerde klant van Bosch Band geweven en bedrukte naamlabels, textieletiketten.

Zeer snel geleverd en keurig netjes , producten van goede kwaliteit

• Brigitte Henderik

Mooie naamlintjes . Al 10 jaar klant bij Bosh band . Nog steeds tevreden !

• Hoe beoordeel je Bosch Band geweven en bedrukte naamlabels, textieletiketten.?

• Annemarieke

Goede kwaliteit naamlabels voor een goede prijs

• Hanneke van Etten

Mijn product kwam pas na een maand binnen. Veel te laat waarvoor ik het nodig had en veel later dan aangegeven.

Antwoord van Bosch Band geweven en bedrukte naamlabels, textieletiketten.

Wij hebben uw order 27-11-2019 ontvangen en 05-12-2019 verzonden het zijn. Dat is zeker geen maand.

• Marianne Verduin-de Bruijn

Goeie prijs kwaliteit verhouding

• Wilfried Baumann

Perfecte labels, na een paar dagen in huis.

• Paul Adams

Netjes geborduurde naamband geen foutjes of oneffenheden. Alleen wat klein de naam tekst.

• Anna

Mooie labels, genoeg ontwerpen en redelijk snelle levering.

• myrella van doorn

Ik had textiel stijklabels besteld tot twee keer toe wel labels gekrgen maar niet van textiel en ik kan ze niet op de kleding strijken waarvoor ik ze nodig heb