Boskoops.nl

Boskoops.nl

Verkoop van vaste en winterharde tuinplanten uit Boskoop. Wij hebben lage prijzen en de beste kwaliteit.
9,1

• Jeannette Kwaaitaal
    Review voor Boskoops.nl

Zeer vriendelijke mensen die de tijd nemen je goed voor te lichten. Snell levering van mooie planten

• goossens
    Review voor Boskoops.nl

Op 23 april een bestelling geplaatst. Daarna niets meer gehoord. Telefoon noch mails worden beantwoord. Ik voel me behoorlijk bedrogen!

Antwoord van Boskoops.nl

Beste heer Goosens, U woont ver buiten ons leveringsgebied (alleen randstad). Wij proberen dergelijke bestellingen dan toch te bundelen om op een later moment uit te leveren. Omdat u daar niet op wilt wachten hebben wij uw aankoopbedrag teruggestort. Vriendelijke Groet Boskoops.nl

• Hoe beoordeel je Boskoops.nl?

• Robert

Goede prijs en service

• Jilian van Kuilenburg

Zeer correcte service

• Sandra
    Review voor Boskoops.nl

Vandaag mijn bestelde planten gekregen. Ziet er prima uit, ben er heel blij mee. snel bezorgd, kortom heel tevreden.

• Marouschka
    Review voor Boskoops.nl

Vijgenboom besteld. Volgende dag bezorgd. Mooie dikke stam en veel vertakkingen.

• h.roolker
    Review voor Boskoops.nl

alles volop in bloei geen een plant is er doodgegaan top

• Ron de Groot
    Review voor Boskoops.nl

Kwaliteit planten voor een scherpe prijs en conform afspraak snel geleverd. Boskoops.nl.

• Bianca Veen
    Review voor Boskoops.nl

Prachtige planten zijn er van het weekend bij mij afgeleverd door Boskoops. Goede service, scherpe prijzen en prettig personeel!

• J. van Soest
    Review voor Boskoops.nl

Ballentent!!! Klantenservice??? Hoezo Klantenservice...???? Telefoon wordt niet opgenomen c.q. beantwoord. Op e-mail wordt niet gereageerd.... Absolute afrader!!!

Antwoord van Boskoops.nl

Bedankt voor het delen van uw mening. Wij hebben tijdens de paasdagen en koningsdag een enorme drukte gehad. Hierbij hebben wij als directie ervoor gekozen om primair alle reeds bestelde bestellingen uit te leveren en geen nieuwe bestellingen meer aan te nemen. Wij betreuren het dan ook dat wij niet adequaat kunnen reageren op deze piek momenten.