Boskoops.nl

Boskoops.nl

Verkoop van vaste en winterharde tuinplanten uit Boskoop. Wij hebben lage prijzen en de beste kwaliteit.
9,0

• Dick
    Review voor Boskoops.nl

Vriendelijke werknemers met verstand van zaken ! levering keurig op tijd , bomen en planten tegen een goede prijs ! Ik kan dit bedrijf aanraden wij hebben daar veel gekocht en er kan altijd wel een niet tussen zitten maar daar doen zij niet moeilijk over , mits de schuld bij jezelf ligt.

• Jolanda
    Review voor Boskoops.nl

niet telefonisch bereikbaar. Mijn tekst in het opmerkingenveld is blijkbaar niet gelezen waardoor levering op ander moment wordt aangekondigd dan door mij is verzocht.

Antwoord van Boskoops.nl

Beste Jolanda, U heeft een verzoek ingediend om de planten in week 50 te leveren. Dan zijn wij gesloten ivm wintersluiting. Wij waren inderdaad van plan om voor de sluiting uw planten te leveren. Voor nu hebben wij uw bestelling geannuleerd en uw aankoopbedrag terug gestort.

• Hoe beoordeel je Boskoops.nl?

• Gerald

Goede Service

• Roelant Ilex
    Review voor Boskoops.nl

Hele mooie struikjes tegen goede prijs

• Dirk Meijer

Prachtige planten

• Marco
    Review voor Boskoops.nl

Service gerichter zijn en fatsoenlijker communiceren.

Antwoord van Boskoops.nl

Wij kunnen helaas 1 jaar na dato geen planten meer vervangen. Deze service is voor levende producten niet in stand te houden. Wij hebben u een coulance voorstel gedaan.

• Joyce Smit

reageren op mails!

• Jeannette Kwaaitaal
    Review voor Boskoops.nl

Zeer vriendelijke mensen die de tijd nemen je goed voor te lichten. Snell levering van mooie planten

• goossens
    Review voor Boskoops.nl

Op 23 april een bestelling geplaatst. Daarna niets meer gehoord. Telefoon noch mails worden beantwoord. Ik voel me behoorlijk bedrogen!

Antwoord van Boskoops.nl

Beste heer Goosens, U woont ver buiten ons leveringsgebied (alleen randstad). Wij proberen dergelijke bestellingen dan toch te bundelen om op een later moment uit te leveren. Omdat u daar niet op wilt wachten hebben wij uw aankoopbedrag teruggestort. Vriendelijke Groet Boskoops.nl

• Robert

Goede prijs en service