Boskoops.nl

Boskoops.nl

Verkoop van vaste en winterharde tuinplanten uit Boskoop. Wij hebben lage prijzen en de beste kwaliteit.
8,6

• Gerard v d Gun
    Review voor Boskoops.nl

had Een probleem maar deze is op een geweldige manier opgelost

• leo

komen afspraak na

• Hoe beoordeel je Boskoops.nl?

• Joost
    Review voor Boskoops.nl

boskoops.nl is goedkoop maar de planten zijn erg klein en sommige uitgedroogd en geknakt. Je moet planten ophalen in Boskoop, dat geld kan je besparen en grotere en mooiere exemplaren kopen bij de reguliere tuincentra, bijvoorbeeld Intratuin met erg veel keuze maar duur.

• van t Goor
    Review voor Boskoops.nl

Planten besteld en aangegeven dat ze bezorgd moesten worden.
    Krijg bericht dat we ze kunnen komen afhalen.
    Tot twee keer toe een mail gestuurd dat we aangeven hebben dat we de planten graag bezorgd wilden hebben en dat we anders de bestelling willen annuleren.
    Na twee weken nog geen enkele reactie gehad.

Antwoord van Boskoops.nl

Beste heer van t Goor, Zoals duidelijk op de website vermeld staat verzenden wij geen bestellingen. Dit is een bewuste keuze. U heeft een afhaalbestelling gedaan die wij hier ook gereed hebben staan.

• Rinus
    Review voor Boskoops.nl

Duidelijke website, perfecte kwaliteit planten. Absoluut waar voor je geld

• Iris Manes
    Review voor Boskoops.nl

Ik heb een hydrangea van Boskoops die het goed doet in de tuin van mijn ouders. Verder aardige werknemers! Ik kom vaker langs

• Jan Lokken
    Review voor Boskoops.nl

Goede kwaliteit planten voor een goede prijs, snelle levertijd en vriendelijke bezorgers.

• Ferdie Compeer

Levering kwalitatieve planten

• Hen
    Review voor Boskoops.nl

Prima service , 1 plant ging niet goed en gewoon geld terug gekregen zonder gedoe.

• H. van Dijk
    Review voor Boskoops.nl

Reageert niet op mail, tot 5 x toe gemaild! Slechte service..

Antwoord van Boskoops.nl

Bedankt voor uw recensie. In het voorjaar van 2021 was het simpelweg te druk en hadden wij niet het personeel om adequaat te reageren. Wij hebben voorrang moeten geven aan het uitleveren van bestellingen.