Boskoops.nl

Boskoops.nl

Verkoop van vaste en winterharde tuinplanten uit Boskoop. Wij hebben lage prijzen en de beste kwaliteit.
9,1

• Joyce Smit

reageren op mails!

• Jeannette Kwaaitaal
    Review voor Boskoops.nl

Zeer vriendelijke mensen die de tijd nemen je goed voor te lichten. Snell levering van mooie planten

• Hoe beoordeel je Boskoops.nl?

• goossens
    Review voor Boskoops.nl

Op 23 april een bestelling geplaatst. Daarna niets meer gehoord. Telefoon noch mails worden beantwoord. Ik voel me behoorlijk bedrogen!

Antwoord van Boskoops.nl

Beste heer Goosens, U woont ver buiten ons leveringsgebied (alleen randstad). Wij proberen dergelijke bestellingen dan toch te bundelen om op een later moment uit te leveren. Omdat u daar niet op wilt wachten hebben wij uw aankoopbedrag teruggestort. Vriendelijke Groet Boskoops.nl

• Robert

Goede prijs en service

• Jilian van Kuilenburg

Zeer correcte service

• Sandra
    Review voor Boskoops.nl

Vandaag mijn bestelde planten gekregen. Ziet er prima uit, ben er heel blij mee. snel bezorgd, kortom heel tevreden.

• Marouschka
    Review voor Boskoops.nl

Vijgenboom besteld. Volgende dag bezorgd. Mooie dikke stam en veel vertakkingen.

• h.roolker
    Review voor Boskoops.nl

alles volop in bloei geen een plant is er doodgegaan top

• Ron de Groot
    Review voor Boskoops.nl

Kwaliteit planten voor een scherpe prijs en conform afspraak snel geleverd. Boskoops.nl.

• Bianca Veen
    Review voor Boskoops.nl

Prachtige planten zijn er van het weekend bij mij afgeleverd door Boskoops. Goede service, scherpe prijzen en prettig personeel!