Botanisch in Balans

Botanisch in Balans

Botanisch in Balans is jouw webwinkel in natuurlijke gezondheidsproducten voor mens en dier.
Een klacht, symptoom of ziekte zijn signalen dat lichaam en geest niet in balans zijn.
De 100% natuurlijke producten die wij verkopen zijn geproduceerd volgens een holistische visie en gericht op het ondersteunen van de geestelijke en lichamelijke gesteldheid.
Hierbij kun je denken aan Bach bloesem remedies, etherische olie, hydrolaten, basisolie, aromabranders, aromaverdampers, natuurlijke voedingssupplementen en verzorgingsproducten.

Voeding en gezondheid gaan hand in hand. De basis van een gezond en fit leven begint bij goed voedsel.
Dat geldt niet alleen voor mensen, maar zeker ook voor dieren en in het bijzonder honden, katten en paarden.

Naast de webwinkel annex gezondheidswinkel kun je bij holistische praktijk Botanisch in Balans Vianen terecht voor natuurvoeding, voedingsadvies, Chinli Tuina massage, Refresh your Body wandelprogramma, Bachbloesemtherapie en Aromatherapie.

Wat Botanisch in Balans uniek maakt, is het leveren van goede service met oog voor kwaliteit gekoppeld aan deskundig advies.

Lidmaatschap per 31-03-2018 stopgezet

9,5
Filter 30 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 28 met beschrijving

• Ingrid
    Review voor Botanisch in Balans

Ik heb net artikelen besteld en geweldige service gekregen ,en heel ruim in het advies
    Ik vond het moeilijk een keus te maken wat het beste bij mijn dieren paste
    maar door veel uitleg ,voorbeelden- foto's en filmpjes en advies ben ik er uit gekomen ,en heb ik net mijn bestelling geplaatst
    Echt top service dank je wel
    groetjes Ingrid en de dierenbende

• Marina
    Review voor Botanisch in Balans

altijd bereid om vragen te beantwoorden en de geschikte produkten voor mij uit te kiezen.

• Anneke Bosman
    Review voor Botanisch in Balans

Zoals altijd weer vakkundig advies gekregen op mijn vragen.
    De zelfde dag verzonden ik raad deze webshop zeer aan.
    Altijd een zeer goede service....

• Jolanda van Dalen
    Review voor Botanisch in Balans

Heel blij met Botanisch in Balans en de geweldige webwinkel met fantastische producten (met goede informatie). Ik ben zeer ter zake kundig geinformeerd over een vraag die ik had voor een van mijn katten. Ik ontving de producten zeer snel thuis met informatie over wanneer ze bezorgd zouden worden. Een prachtig bedrijf waar integriteit hoog in het vaandel staat. Zeer aan te bevelen. Heel blij mee. Hartelijk bedankt! Jolanda van Dalen.

• mevrouw Trudy Kooij
    Review voor Botanisch in Balans

Geweldig goede service, ik had de bestelling snel in huis, en ik kreeg via de mail uitstekende voorlichting over het gebruik van de producten. Klasse!

• Nanda Kuiper
    Review voor Botanisch in Balans

Heb STOP aangeschaft tegen teken bij mijn kat. Nu een week geleden gebruikt volgens gebruiksaanwijzing. Gisteren een teek verwijderd!
    Misschien even afwachten.

Antwoord van Botanisch in Balans

Beste Nanda, neem voor een aanvullend toepassingsadvies gerust even contact met ons op. Mvg, Sandra Hoogendoorn-Willemse

• Pascale Roekaerts
    Review voor Botanisch in Balans

Snel, vriendelijk en behulpzaam!

• Mariska H.
    Review voor Botanisch in Balans

Hoi, blij met je hulp voor het rauwe voer van Spikey! Het nieuwe eten bevalt hem goed! Geen diarree meer!

• Anoniem
    Review voor Botanisch in Balans

Snelle levering en vriendelijk contact

• B.Langras
    Review voor Botanisch in Balans

Snelle levering,goed advies. Duidelijke webshop.

• Anneke Bosman
    Review voor Botanisch in Balans

Zeer goed advies en de volgende dag al bezorgd.

• Jolanda
    Review voor Botanisch in Balans

Snel bezorgd, en duidelijke reactie op een vraag.
    Prima.JJ

• Hille
    Review voor Botanisch in Balans

Zeer tevreden, bestelde producten snel in huis inclusief 3 gratis producten!

• Marion Brenneke
    Review voor Botanisch in Balans

Super beschikbaarheid bij alle soorten vragen, snelle reacties, vakkundig advies !!

Antwoord van Botanisch in Balans

Dank je wel, Marion. Fijn dat je zo tevreden bent.

• Amanda Dijkenga
    Review voor Botanisch in Balans

Uitstekende service!Bestelling geplaatst dag later keurig verpakt in huis..Met ook nog eens een lekker proefmonster voor de honden...

Antwoord van Botanisch in Balans

Leuk te lezen. Dank je wel!

• *:-)
    Review voor Botanisch in Balans

Goede service! Snelle levering en zelfs met enkele belonigs monsters voor onze hond

Antwoord van Botanisch in Balans

Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring!

• Yvonne

Snelle levering. Goede webwinkel

Antwoord van Botanisch in Balans

Fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor uw beoordeling.

• cora
    Review voor Botanisch in Balans

heel tevreden. Ene dag besteld en de volgende dag al geleverd.

Antwoord van Botanisch in Balans

Beste Cora, fijn dat u tevreden bent! Hartelijk dank voor uw review.

• Mw. van Gent
    Review voor Botanisch in Balans

Ben erg goed geadviseerd en producten voor mijn paard zijn snel geleverd. Helemaal top.

• Bianca Galjaard
    Review voor Botanisch in Balans

Een hele fijne en correcte afhandeling!

Antwoord van Botanisch in Balans

Heel erg bedankt, Bianca!