Boutique Deco

Boutique Deco

Boutique Deco is een Nederlandse webshop die zich dagelijks bezig houdt met de nieuwste trends & lifestyle op het gebied van interieur. Ons online assortiment wordt dagelijks aangevuld met de nieuwste woonitems. Onder andere eettafels, stoelen, salontafels en wandmeubels.

Lidmaatschap per 26-05-2023 stopgezet

8,6
Filter 823 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 631 met beschrijving

• Stefan
    Review voor Boutique Deco

Het hele bestel- en leverproces ging erg soepel. Het dressoir is heel mooi en de prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed t.o.v. andere winkels. Wij zouden hier zeker vaker kopen!

• Mannie Van der Veen
    Geverifieerde klant van Boutique Deco

Snelle levering , goed verpakt en blij mee

• Teja
    Review voor Boutique Deco

Tafeltjes levertijd 6 tot 8 weken. Na 10 weken niets, geen bericht geen tafeltjes. Dus zelf maar aan het mailen, dan wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, daar ben ik ook 1.5 week mee bezig geweest, totdat ik de bestelling geannuleerd heb. Nu wacht ik op mijn geld, dat zou binnen 14 dagen zijn maar ook hier heb ik een hard hoofd in.
    Kortom een ballentent, en ik taad iedreen aan hier niet te bestellen.

• Dennis
    Review voor Boutique Deco

Klantenservice niet bereikbaar. Bestelling gedaan op 16-4. Artikel is op vooraard volgens de site. Op 2 mei heb ik naar de status van levering gevraagd.
    Op 5 mei krijg ik een reactie dat er sprake is van een kleine vertraging en de bestelling zsm wordt geleverd.
    Op 12 mei weer gevraagd naar de status. Helaas geen reactie gekregen. Ook via de telefoon is de klantenservice niet bereikbaar.
    Op 15 mei heb ik de bestelling geannuleerd ivm uitblijven van een reactie en het onbereikbaar zijn van het bedrijf. Hierbij ook gevraagd om terugbetaling van de 366.
    Op 22 mei nog geen reactie ontvangen, weer een rappel verzonden. Ook weer getracht telefonisch contact op te nemen. Niet bereikbaar.

Krijg hier een vreemd gevoel bij. Dus.... als je hier wilt bestellen, denk goed na. Probeer eerst eens contact te krijgen of kijk lekker verder.

• Tiffany
    Review voor Boutique Deco

Ik heb nog nooit zo'n waardeloze meubel winkel meegemaakt! Wij wachten nu al 4 weken op onze salontafel. Er word van alles beloofd, waardeloze beloftes. 2 weken terug zou de tafel al verzonden zijn zoals gezegt maar nog steeds niks ontvangen.
    Mensen, koop hier nooit je meubels want het is een drama en je bent je geld kwijt!!!!!
    Communicatie zijn allemaal gelogen woorden, als ze je al te woord staan ?!!!!!

• Denise
    Review voor Boutique Deco

Ik heb mijn bestelling op 4 maart geplaatst en direct betaald. Tot op heden heb ik niets ontvangen. Via klantenservice wordt ik aan het lijntje gehouden. Zo is al meerdere keren beloofd dat het product (teak bankje van 190,-) spoedig verzonden zal worden. Klantenservice is telefonisch nooit bereikbaar. Per mail en whatsapp wordt niet of heel laat gereageerd. Zo werd o.a. op 24 april aan mij beloofd dat die week de levering zou plaatsvinden. Ik heb nog niets ontvangen. In eerste instantie na het bestellen zou de levertijd 10 tot 15 dagen zijn. Na dag 20 heb ik contact opgenomen. Dan wordt beloofd dat de bank spoedig verzonden wordt. Steeds ontvangen we niets en moet ik zelf weer contact opnemen. Dat gaat ook moeizaam, want er wordt niet of heel laat gereageerd. Talloze e-mails, whatsappberichten en belpogingen vanuit mij verder, maar geen resultaat. Geen oplossing, geen verwachte levertijd en geen bank. Dit lijkt op pure oplichting. Ik raad jullie dan ook echt af om bij dit bedrijf iets te bestellen!!

• Jenny
    Review voor Boutique Deco

Van te voren contact opgenomen voor bestelling te plaatsen. Geverifieerd dat de levertijd van het meubel max 3 weken zou zijn, dus besteld.
    Na 3 weken helaas geen meubel en geen bericht van uitstel. De klantenservice heb ik zelf maar gebeld en ze gaven mij hun excuus en er zou duidelijkheid komen over de lever datum. Vanaf dat moment ben ik bijna iedere 2 dagen met ze in contact geweest zowel via de chat ( waar gelezen word, maar vaak niet gereageerd of met een excuus ) als via de telefoon ( hier kreeg ik ook geen duidelijkheid maar excuses dat hij last had gehad van zijn rug en dat hij dacht alles goed doorgevoerd te hebben maar er uiteindelijk niks gedaan was mbt tot de order )
    Na 6 weken eindelijk het meubel binnen gekregen want ja, het meubel is bij hun binnen, daarna moet het opgehaald worden door transport en wanneer het daar is kan je bijna een week later pas een afspraak maken tot levering. Kortom een hoop excuses, geen duidelijkheid en absoluut geen verandwoordelijkheid binnen dit team van medewerkers van de klantenservice. Ik bestel hier iig niet weer.

• Evelien Woortman
    Geverifieerde klant van Boutique Deco

Jullie kunnen niet aan de eisen voldoen ik zit te wachten tot ik deze week mijn geld terug gestort krijg nooit wat ontvangen maar ook mijn geld nog niet terug we zijn nu 3 weken verder nog niks op mijn rekening
    Terwijl ik op 15-3-2023 een eettafel had besteld
    Dit loopt al vanaf 15-3 2023 eettafel geannuleerd zou binnen 14 dagen mijn geld terug krijgen is nu 3 weken geleden 😡eerst zit je weken te wachten op een tafel en nu op mijn geld
    Het is een hele slechte zaak die niks na komt 😡😡😡😡

• Jolanda Kuijper
    Geverifieerde klant van Boutique Deco

Ind mooie prijzen en volop keuze

• Juliette

VRESELIJKE WEBWINKEL!!
    NOOIT IETS BESTELLEN!!
    Hoe slecht wil je het hebben. Het enige waar ik een maand lang om gevraagd heb is wanneer kan ik mijn tv-meubel verwachten. Via e-mail geen contact, telefonisch nooit bereikbaar of op locatie en via whatsapp alleen maar loze beloftes en niks nakomen. 19/03/2023 mijn bestelling gedaan ondertussen mijn bestelling geannuleerd en zou mijn geld binnen 2weken teug krijgen. NOG STEEDS GEEN CENT TERUG.

• Sander
    Review voor Boutique Deco

4 weken geleden een salontafel besteld en nog steeds niks ontvangen (wel voorraad op dat moment). Communicatie is niet te doen met dit bedrijf. Na een aantal keer bellen/whatsapp/mailen eindelijk reactie gekregen dat het hun fout was en toch onze salontafel gaan verzenden, tot op heden niets ontvangen !!!!! Geen mail met verzendbewijs, geen salontafel gezien maar wel het geld kwijt. Wat een drama bedrijf dit .. dat je continu achter je bestelling aan moet gaan omdat er vanuit hun niks aan communicatie komt !!

• Anne
    Review voor Boutique Deco

Erg blij met mijn woonbox, veel mooie spullen ontvangen!

• Evert
    Review voor Boutique Deco

Ondanks de wat mindere reviews toch een aankoop gedaan, fijne communicatie ervaren via de chat. Meubels na een kleine levertijd ontvangen. Goede ervaring gehad.

• Gerda Mol
    Geverifieerde klant van Boutique Deco

tafeltjes besteld en vervolgens hoor je niets meer van dit bedrijf. 2x gemaild en 3xgebeld, hebben bijna 8 weken moeten wachten voor er geleverd werd.

• Mirjam
    Review voor Boutique Deco

Zeer moeilijk contact te krijgen met de klantenservice. Spullen worden niet geleverd en geld wordt niet teruggestort. Het wemelt van de fake 5-sterren reviews, zowel bij WebwinkelKeur als op Google; elke paar dagen komen er wel een paar identieke reviews bij, soms zelfs met de verkeerde bedrijfsnaam.

• Tiffany
    Review voor Boutique Deco

Salontafel besteld, was op voorraad. Bevestigingsmail ontvangen, daar stond ook in wij sturen u z.s.m. een mail voor verzending. Nu bijna 2 weken verder maar de mail nooit ontvangen. Telefonisch contact voor vragen 1 drama vanwege onderbezetting geen contact, via whatsapp nauwelijks reactie (behalve wij pakken de gegevens erbij) en vervolgens geen enkel reactie meer. De vraag is of wij uberhaupt onze tafel nog geleverd krijgen ?!
    Kortom drama!!

• cor
    Review voor Boutique Deco

Ronduit slecht, ik mail ik bel en jullie laten niets van je horen. Ik wacht al tijden op een sidetable, maar jullie geven niet thuis en ik heb wel betaald.

• Kayleigh Toorens
    Review voor Boutique Deco

2,5 maand geleden salontafel besteld, meerdere malen gebeld, geappt en gemaild. constant aan het lijntje gehouden, geen update over de levering. Als ik bel zeggen ze "stuur maar mailtje of we zijn nu op locatie aan het werk en bellen straks terug''. Ze hebben nog nooit daadwerkelijk op gereageerd of teruggebeld.

• Jeroen Luijpen
    Geverifieerde klant van Boutique Deco

Levering verschillende keren uitgesteld zonder communicatie. Na enkele klachten nog geen levering ontvangen. Steeds verschillende smoes.

• Martin
    Review voor Boutique Deco

Het is een drama. 31 maart besteld. Levertijd zou 10 a 15 dagen zijn. Niks gehoord. Zelf na 3 weken contact opgenomen. Order zou klaar staan voor verzending. Twee weken later wederom niks gehoord. En dat terwijl ik bij de bestelling meteen betaald heb. Het is een schande hoe ze met klanten omgaan. Denk iig goed na voor je betaalt.