van Keppelmarke 10
8016GK Zwolle

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Geri Van der steege beoordeelde op 2019-09-11

Onwijs mooie website en mooie sieraden! Word met zorg ingepakt en verzonden.

Nina Barkel beoordeelde op 2019-09-11

ik ben erg tevreden, ik heb het zondag besteld en het was woensdag aangekomen.

Plien beoordeelde op 2019-09-02

Keurige service en super snelle levering. Keurig in nette verpakking.

Mara beoordeelde op 2019-08-26

Mooie sieraden van goede kwaliteit voor een eerlijke prijs! Prettig dat alle producten echt zilver en gold plated zijn! En 5% van je bestelling gaat naar het goede doel dat is ook fijn!

Crystal beoordeelde op 2019-08-26

Mooie producten voor een eerlijke prijs. Je krijgt wat je ziet en het is van goed materiaal. Snelle levering in een leuke verpakking! Meer dan tevreden

Jorinde beoordeelde op 2019-08-26

De indruk is goed van deze webshop. Mooie producten en mijn artikelen tijdig ontvangen in een mooie persoonlijke verpakking.