BoxerShortSale

BoxerShortSale

Verkoop van goedkope heren en dames boxershorts online. Elke dag de beste Aanbiedingen.

Lidmaatschap per 23-01-2017 stopgezet

9,7

• John van Huijgevoort
    Review voor BoxerShortSale

Bij bestelling van 3 boxershorts bleek 1 exemplaar juist (XXL) op bestellijst te staan vermeld, doch werd er XL geleverd. Het kostte mij één (!) telefoontje en het was geregeld, zonder zeuren of wat dan ook. Het te kleine exemplaar mag ik houden en men stuurt mij een nieuwe in de goede maat. Chapeau!!

• Jeroen
    Review voor BoxerShortSale

Ik had een serie boxershorts besteld. Dag later waren ze in huis. Helaas bleek ik de verkeerde maat te hebben besteld. Een telefoontje en er werd meteen een nieuwe zending afgestuurd. Het was niet eens nodig om eerst de oude zending terug te sturen voordat de nieuwe werd verzonden. In goed vertrouwen kon dat gewoon terug gestuurd worden. Prima service!

• Toos
    Review voor BoxerShortSale

Bestelling ene dag gedaan ,de volgende dag al in huis.
    Goede kwaliteit.goede service.

• C.v.d.L
    Review voor BoxerShortSale

Goede webwinkel, naar tevredenheid geholpen.
    Bestelling de volgende dag al in huis.
    Kom in de toekomst zeker terug.

• E. Postma

Snelle levering - goede kwaliteit

• Ann
    Review voor BoxerShortSale

Ik ben heel tevreden over deze webwinkel. Voordat ik mijn bestelling
    deed had ik nog wat vragen. Heb hierover telefonisch contact gehad. Ik
    werd keurig te woord gestaan en mijn vragen werden duidelijk
    beantwoord.
    Hierna de bestelling gedaan en de volgende dag had ik de boxershorts al
    in huis.
    Ik ga zeker nogmaals bestellen.

• J. Koning
    Review voor BoxerShortSale

|5 Boxers besteld merk Funderwear, en we hadden ze de dag erna al in huis! Netjes verpakt in een doosje, de boxers zijn van mooie gladde en stevige stof en zitten perfect. En de leverancier houd zelfs rekening met de print die je kunt aangeven als je besteld.