Boys and Girlz

Boys and Girlz

Boys and Girlz heeft de leukste gepersonaliseerde baby en kinderartikelen geheel gemaakt naar jouw eigen wensen.
De zekerheden van https://www.boysandgirlz.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Mijn naam is Cindy en ik ben het gezicht achter Boys and Girlz.
Begin 2018 ben ik hobbymatig begonnen met het personaliseren van vooral shirtjes voor mijn oudste dochter Destiny.
De reactie van mijn naaste omgeving waren erg positief en kreeg ik regelmatig de vraag of ik ook wat voor hen kon maken. Op 6 augustus 2018 heb ik de stap genomen om mij in te laten schrijven bij de Kamer van Koophandel en zo is Boys and Girlz geboren.
Langzaam aan groeide mijn bedrijf en ging ik mij ook meer richten op traktaties, daarnaast bouwde ik een aardig assortiment op om te personaliseren.

Bekijk Manifest