Echt hele goede service en met natuurlijk, niet onbelangrijk, erg leuke traktaties. Het contact met Cindy verloopt heel snel en vriendelijk. Echt een aanrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jacintha De graaf
- Marlinde
De bestelling werd geleverd zoals verwacht. De kaartjes bij de traktatie past Cindy helemaal naar wens aan. Heel fijn om hier traktaties te bestellen!
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Vuan
Echt fantastisch bedrijf! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Keurige communicatie en geen moeite teveel
- SOL PURIEL
Klantvriendelijkheid to the MAX. Top service en top producten. Niks aan te merken. Ik zal zeker weer bestellen als hij 5 wordt.
- C. Kl.
Al meerdere jaren hier de emmertjes met suikerspin besteld als schooltraktatie. Communicatie is heel goed, bezorging verloopt goed en de traktatie is heerlijk en valt bij iedereen goed in de smaak. Een aanrader!
- Anne-Marie Holierhoek
Geweldige gepersonaliseerde traktatie. Mooi verzorgd en precies op tijd! Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Was echt aangenaam verrast