Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Boys and Girlz heeft 333 5 ster reviews 333
Boys and Girlz heeft 7 4 ster reviews 7
Boys and Girlz heeft 0 3 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 2 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Jacintha De graaf

    Echt hele goede service en met natuurlijk, niet onbelangrijk, erg leuke traktaties. Het contact met Cindy verloopt heel snel en vriendelijk. Echt een aanrader!

  2. Marlinde

    De bestelling werd geleverd zoals verwacht. De kaartjes bij de traktatie past Cindy helemaal naar wens aan. Heel fijn om hier traktaties te bestellen!

  3. Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?

  4. Vuan

    Echt fantastisch bedrijf! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Keurige communicatie en geen moeite teveel

  5. SOL PURIEL

    Klantvriendelijkheid to the MAX. Top service en top producten. Niks aan te merken. Ik zal zeker weer bestellen als hij 5 wordt.

  6. C. Kl.

    Al meerdere jaren hier de emmertjes met suikerspin besteld als schooltraktatie. Communicatie is heel goed, bezorging verloopt goed en de traktatie is heerlijk en valt bij iedereen goed in de smaak. Een aanrader!

  7. Anne-Marie Holierhoek

    Geweldige gepersonaliseerde traktatie. Mooi verzorgd en precies op tijd! Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Was echt aangenaam verrast