Brada Verpakkingen B.V.

Brada Verpakkingen B.V.

"Brada Verpakkingen is een groothandel in verpakkingsmaterialen. Met zijn specialisatie op vacuüm verpakkingen. De Brada formule bestaat uit de laagste prijs garantie, persoonlijk contact dmv eigen vervoer en een uitgebreid assortiment. Brada Verpakkingen levert alle verpakkingsmaterialen die gemaakt zijn van plastic of van karton. De prijzen van de artikelen worden gedurende het jaar alleen maar omlaag aangepast en nooit omhoog! Met deze formule leveren zij momenteel al enkele van de grootste vleesbedrijven van Nederland."
8,3

• Benjamin

Goede service!

• C.R.
    Geverifieerde klant van Brada Verpakkingen B.V.

Spullen waren eerst niet leverbaar, ik werd netjes ingelicht en de afspraken werden nagekomen.

• Hoe beoordeel je Brada Verpakkingen B.V.?

• Freek
    Geverifieerde klant van Brada Verpakkingen B.V.

19/05 Rond uit slecht, men zet tasje op de site voor €12,76 per doos , dan bel ik of dat klopt en of ze op voorraad zijn, na bevestiging bestel 20 dozen en dan krijg ik een telefoontje dat de prijs aangepast is naar € 41,25 en dat ze pas weer over 14 dagen binnen komen. 20/05 dan wijzigt men de prijs en zijn ze volgens de site en telefonisch contact gewoon leverbaar. Dat is op zijn zachts gezegd gewoon heel dom en zal men weinig klanten overhouden.

Antwoord van Brada Verpakkingen B.V.

Beste Freek, wij betreuren het ten zeerste dat wij u niet tevreden hebben kunnen stellen. Het klopt inderdaad wat u zegt. Alleen u vergeet een paar belangrijke details te vermelden. Aan de telefoon heeft u gevraagd of de prijs van de website correct was. Dat was ook het geval, onze huidige voorraad was alleen maar 1 doos van dit product. Deze heeft u ook netjes gekregen voor de prijs van €12,76. Direct hier achteraan is het geld voor de overige 20 dozen gecrediteerd en terug gestort. Het totale bedrag kwam onder de franco waarde maar toch hebben wij dit u zonder verzendkosten toegestuurd. Aan de telefoon heeft u niet gevraagd hoeveel dozen wij op voorraad hadden staan. Dan hadden we dit probleem meteen kunnen tackelen. Wij hebben dit intern opgepakt en zullen hier vanuit onze kant ook scherper op zijn. Dit product is door alle wereld crisisen en tekorten aan materialen extreem in prijs om gestegen sinds wij het laatst gekocht hebben. Om die reden kunnen wij dan ook niet anders dan de prijsverhoging doorvoeren. Ze zijn inderdaad leverbaar maar met een levertijd van 2 weken. Dit is ook telefonisch nog vermeld aan u tevens staat dit ook bij het product vermeld. Maar bedankt voor de feedback we hebben dit nu nog duidelijker geprobeerd te vermelden. Telefonisch heeft u ons in ieder geval niet gebeld om te vragen of het product weer leverbaar was. Nieuwe voorraad (circa 2 pallets) komt vrijdag 10-6 weer binnen. Overigens zijn de tasjes gelukkig nog wel de laagste in prijs online te vinden.

• Truus van Beuningen
    Geverifieerde klant van Brada Verpakkingen B.V.

snelle levering , artikel zoals beschreven

• Jan Klaver
    Geverifieerde klant van Brada Verpakkingen B.V.

Uitstekende service, product was niet op voorraad. Maar er was wel een beter alternatief aanwezig. Geleverd voor de zelfde prijs

• EJF van der Haar

Webwinkel is prima