Je moet maar durven. Voedingsbeha
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yannix
- Laura
Wat een fijne voedingsbh's! Lekker zacht stofje en leuke kleurtjes. Zeker een aanrader!
Hoe zou je Bressy beoordelen?
- Kim
Zeer comfortabele voedingsbh. Ik heb er meteen enkele besteld!
- A.
Zeer jammer dat er op de website reclame wordt gemaakt voor de retourservice, terwijl je de retour zelf moet regelen en betalen! Vanuit Belgie kost dit rond de €10. Ik denk dat dit opzettelijk gedaan wordt zodanig dat weinig mensen retourneren.De stof van de BH's is aangenaam, maar ze passen niet voor elke lichaamsvorm en dit weet je pas wanneer je ze past.
- Hellohella
Als je een grotere cupmaat hebt dan passen ze gewoon niet, volgens de maattabellen moet je dan een L of XL bestellen, maar een XL daar kon ik qua omvang 2x in maar de cups zijn te klein en bieden 0 ondersteuning. Daarnaast klinkt het gratis verzenden en binnen 14 dagen retour leuk maar daar mag je 7.25 voor betalen, vrij veel voor een bh van nog geen 40 euro. Niet tevreden dus
- Lotte L
Leuke mensen werken er bij Bressyunderwear. Heb maatadvies gevraagd via de email en ben goed geholpen. Draag ze nu al meer dan een week en ben er nog altijd blij mee🥰