Bricksmania Nederland

Bricksmania Nederland

Bricksmania is de specialist in bijzondere en exclusieve zelfbouw technic bouwmodellen.
Onze Technic bouwmodellen importeren wij uit Azië en zijn van zeer hoge kwaliteit.
Het aanbod in onze webshop wordt regelmatig aangepast met de nieuwste modellen.
9,0

• Martijn Wolde

• Rolf Paays
    Geverifieerde klant van Bricksmania Nederland

Het bestelde artikel snel en efficiënt afgeleverd.

• Hoe beoordeel je Bricksmania Nederland?

• Johan van Dorst
    Geverifieerde klant van Bricksmania Nederland

Snelle levering voor een redelijke prijs

• Camion de pompier

Super

• jan g
    Geverifieerde klant van Bricksmania Nederland

goed verzorgd en snelle levering voor pasen

• Jacob De Boer
    Geverifieerde klant van Bricksmania Nederland

Mooie prijzen en prima leveringen

• Martin van Tol
    Geverifieerde klant van Bricksmania Nederland

Scherpe prijs, snelle levering!

• Diederik
    Geverifieerde klant van Bricksmania Nederland

Top service en mensen van hun woord! Nu kan het bouwen starten.

• Nico v d Hoek
    Geverifieerde klant van Bricksmania Nederland

Zoals afgesproken heel correct afgehandeld

• rein

keurig verzorgd

• Cor Loos
    Geverifieerde klant van Bricksmania Nederland

Snelle bezorging en schade vrij

• ro ka

Ik mis al

• T.O
    Geverifieerde klant van Bricksmania Nederland

Er was vertraging in de levering,maar daar is heel goed over gecommuniceerd,hier kan je rustig zaken mee doen.Dikke Prima 👍

• LLBtje
    Geverifieerde klant van Bricksmania Nederland

Bestelling en bezorging prima. Wat opviel was de bijzonder keurige manier van verpakken. Het pakket kon bijna onder water gehouden worden. Jammer dat de bouwinstructie niet digitaal voorhanden is.

Beste,
    Hartelijk dank voor je vriendelijke feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent over de bestelling en bezorging, evenals de zorgvuldige verpakking van je pakket. Ons team doet zijn best om ervoor te zorgen dat je producten veilig en in uitstekende staat bij je aankomen.

We begrijpen dat de bouwinstructie niet digitaal beschikbaar was, en we waarderen je opmerking hierover. We nemen dit ter harte en zullen het doorgeven aan het desbetreffende team voor verdere evaluatie. Jouw feedback helpt ons om onze diensten continu te verbeteren.

Mocht je nog verdere vragen hebben of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je als klant en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn.

Team Bricksmania

• Hub
    Geverifieerde klant van Bricksmania Nederland

Uitstekende service en aantrekkelijke prijzen aanbevolen en zeer tevreden.

Beste Hub,

Wat fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! We zijn blij dat je onze dienstverlening waardeert en dat onze prijzen aantrekkelijk voor je zijn.

Jouw aanbeveling betekent veel voor ons en we zijn dankbaar voor het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Nogmaals bedankt voor je positieve review. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn.

• Henk van Barneveld
    Geverifieerde klant van Bricksmania Nederland

Duidelijke website. Helder bestelproces en zeer vlotte levering. Met deze webwinkel is niks mis. Het zou echter helpen als je een voorkeursbezorgdienst kon selecteren.

Beste Henk,

Dank je wel voor je geweldige feedback! We zijn blij dat je de duidelijke website en het vlotte bestelproces waardeert. Jouw suggestie om een voorkeursbezorgdienst te kunnen kiezen is zeer waardevol, en we gaan zeker kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Bedankt voor het delen en tot de volgende keer!

• Bob Rozema
    Geverifieerde klant van Bricksmania Nederland

Snelle levering, goed verpakt. Helemaal top.

Hallo Bob,

Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de goede verpakking! Bedankt voor je positieve woorden, we waarderen je feedback enorm. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we voor je klaar. Tot snel!

• Ger Van Beveren
    Geverifieerde klant van Bricksmania Nederland

2 dozen ontvangen, helaas 1 beschadigd omdat het plastic er strak omheen was gewonden.
    Waarom geen omdoos.

Beste Ger,

Bedankt voor het delen van uw feedback met betrekking tot de ontvangen bestelling. We vinden het jammer om te horen dat één van de dozen beschadigd is aangekomen vanwege strak gewikkeld plastic.

Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen hoe belangrijk het is om de modellen in goede staat te ontvangen. We zullen dit onderzoeken om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Wat betreft uw vraag over de omdoos, we hebben ervoor gekozen om geen extra omdoos te gebruiken omdat het ging om 2 modellen met verschillende afmetingen en wij geen geschikte omdoos op voorraad hadden.

Daardoor gedwongen om de 2 modellen in bubleplastic te verpakken, we begrijpen dat er situaties zijn waarin een extra beschermende laag nodig kan zijn en we zullen uw suggestie serieus overwegen.

• ben vega
    Geverifieerde klant van Bricksmania Nederland

ik ben zeer tevreden want snel bezorgt en prima info

Antwoord van Bricksmania Nederland

Bedankt voor je positieve feedback! We streven er altijd naar om bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen en om ervoor te zorgen dat de informatie die we verstrekken van hoge kwaliteit is. Als je nog vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn!

• Arjen Bregman

Keurig en snel geleverd

Beste Arjen,

Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn verheugd dat je bestelling keurig en snel is geleverd. Klanttevredenheid is onze prioriteit, en we hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Als je vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor het vertrouwen in ons!