Brighters Z-Wave Shop

Brighters Z-Wave Shop

Domotica, huisautomatisering, smart home, slim huis, IP-camera's, beveiliging.

Lidmaatschap per 11-01-2017 stopgezet

• Rob
    Review voor Brighters Z-Wave Shop

Op Zondagmiddag mijn bestelling geplaatst.
    Daarna e-mail bevestiging.
    Maandagmorgen bericht dat het artikel besteld was bij hun leverancier, met de mededeling dat ik de bestelling waarschijnlijk de volgende dag kon komen ophalen.(ik wilde geen verzendkosten maken, die hoger waren dan de prijs van het artikel).
    Tevens werd door Pim Bliek van Brighters Z-Wave Store, vermeld, dat hij de bestelling eventueel ook wel bij mij door de brievenbus wilde gooien, hetgeen mij een ritje van Purmerend naar Beets zou schelen.
    Hier werd ik dus echt wel blij van en inderdaad reikte hij mij Dinsdag namiddag de bestelling persoonlijk aan.
    Een betere service kun je, je, toch niet wensen.

• Dennis W. Ali
    Review voor Brighters Z-Wave Shop

Snelle levering, goede prijs en deskundig advies! Aanrader!

• k snijders
    Review voor Brighters Z-Wave Shop

vera plus snel geleverd ondanks koningsdag,zeer tevreden

• Peter
    Review voor Brighters Z-Wave Shop

Ik heb op maandag avond om 19:00 mijn bestelling gedaan. Op woensdag is het pakketje binnengekomen. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van alle statuswijzigingen van mijn bestelling en waar nodig of wenselijk waren deze tevens voorzien van een persoonlijke toevoeging. Echt een perfecte service!

• Marco
    Review voor Brighters Z-Wave Shop

Snelle levering, product precies zoals verwacht. Goed op de hoogte gehouden van het gehele bestel proces.

• J....
    Review voor Brighters Z-Wave Shop

Ik kwam via Tweakers bij Brighters uit, als goedkoopste winkel voor Fibaro Rookmelders.
    Na een vraag te hebben gesteld via de email, kreeg ik vlot een antwoord en was de keus gauw gemaakt.
    Ik heb dezelfde middag nog 4 Fibaro rookmelders besteld en kreeg ze netjes de dag erna geleverd.
    Dit is een winkel waar ik goed geholpen ben en ik kan dan ook deze winkel aan anderen aanbevelen.

• Erwin
    Review voor Brighters Z-Wave Shop

Laagste prijs voor de parts die ik zocht. Website is overzichtelijk, groot assortiment. Zondag besteld en kreeg meteen bericht dat de parts besteld waren bij de leverancier. Moest uit Duitsland komen maar had het woensdag al binnen. Goed verpakt met track & trace en tussendoor status updates van het hele bestelproces. Niks op aan te merken dus!

• J. van der Waal
    Review voor Brighters Z-Wave Shop

Range extended gekocht. Laagste prijs. Snelle levering. Eigenaar nam zelf contact na stellen van vraag. Product zelf werkt helemaal naar mijn zin. In het hele huis nu bereik.

• RobS
    Review voor Brighters Z-Wave Shop

Is netje geleverd voor een goede prijs.

• Mitchell Lachman
    Review voor Brighters Z-Wave Shop

Besteld en dezelfde dag verstuurd. Groot assortiment aan domoricaspul en zeker een van de goedkoopste webshops. Via support advies gevraagd over een fibaro implementatie, en mijn vraag is meer dan goed beantwoord. Top site :)