Brokkensuper
Brokkensuper is een brokkenspecialist voor honden en katten.

Lidmaatschap per 20-05-2018 stopgezet

• Marco Tepper
    Review voor Brokkensuper

Op advies van diverse mensen het voer van de Brokkensuper (voorheen bekend onder een andere naam) geprobeerd voor mijn inmiddels 7,5 jaar oude Zwitserse herder. Vanaf pup had hij al een gevoelige maag en was het een lastige eter. Om de zoveel tijd moest ik een ander voer proberen omdat hij naar het huidige niet meer omkeek. Inmiddels zit hij al een aantal jaar naar grote tevredenheid op het voer van de Brokkensuper. Hij blijft het lekker vinden, z'n ontlasting is beter en zelfs zijn vacht is witter geworden. Ook mijn 13 jaar oude kat, die voorheen op de 'wat vind je in de supermarkt' voeding zat, geniet met volle teugen van de brokken en de Sushicat. Voor mijn beessies geen ander voer meer. Top!

• Kevin van Arnhem
    Review voor Brokkensuper

Chickie (de kat) houdt net zoveel van sushi als het baasje want Sushicat (tonijn en zalm) is een groot succes!

• Joeri Blok
    Review voor Brokkensuper

Mijn hond heeft maandenlang huidklachten gehad. Medicatie en verschillende soorten voeding geprobeerd, maar niets hielp. Gelukkig kwam ik Brokkensuper tegen en na goed advies hier het juiste voer gevonden voor mijn hond. Na 2 weken van de huidklachten af!

Brokkensuper heeft er een vaste klant bij!