Brouwer Printmedia

Brouwer Printmedia

Brouwer Printmedia is het geliefde broertje van Brouwer Grafimedia.
Met onze grafische kennis bieden we jou op deze plek de mooiste prints, op de meest uiteenlopende materialen.

Transparantie vinden wij belangrijk. Niemand houdt van verborgen kosten, wij niet, jij niet.
De prijs die je bij ons in de webshop ziet, dat is de prijs die je betaalt. Geen verzendkosten, geen addertjes. Verzending is bij ons namelijk altijd gratis, ook op de eilanden.
Wanddecoratie, Fine-art prints, Huis & Tuin
De zekerheden van https://brouwerprintmedia.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Als eigenaar van deze webshop en veelvuldig online shopper, zijn alle zekerheden voor mijzelf en naar mijn klanten toe erg belangrijk. Persoonlijk heb ik een hekel aan verborgen kosten, daarom zal je die in deze webshop ook nergens tegenkomen. Service en kwaliteit gaan voor in alles. Een foto niet helemaal geschikt voor afdrukken maar geen andere beschikbaar? Met geavanceerde software in bezit is het mogelijk om ook dit soort dingen als service aan te kunnen bieden. Halve maatregelen en bijna goed doen we niet aan. Perfectie van eerste contact tot de levering is het doel, met het oog op persoonlijk contact.
Hartelijke groet,
Jonathan Brouwer