Brownies & Co
Wij bezorgen de lekkerste brownie aan iedere deur!

Voor de verjaardag van je oma, een valentijnscadeau voor je vriend, als dank je wel voor een vriendin of als traktatie voor het hele bedrijf. Iedere reden is een goede reden voor brownies.

De perfecte brownie: stevig aan de buitenkant, romig en zacht van binnen met knapperige stukjes chocolade die smelten op je tong. Een unieke smaakbeleving die je met iedereen wil delen, of juist voor jezelf wil houden. Wij maken het mogelijk om de perfecte brownie bij jou thuis bezorgd te krijgen of juist als verrassing bij iemand te laten bezorgen. Aan jou de keuze.

Brownies bestellen maken wij eenvoudig, maar bovenal persoonlijk. Bij je bestelling kun je namelijk aangeven of je een bericht wil meesturen. Met een handgeschreven kaart maken wij iedere brownie bestelling nog specialer en persoonlijker. Een verrassing die niet alleen smakelijk is, maar haast onvergetelijk.
Filter 208 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 207 met beschrijving

• Kirsten Teeuwen
    Geverifieerde klant van Brownies & Co

Snelle levering en lekkere brownies!

• R.
    Geverifieerde klant van Brownies & Co

Heerlijke brownies en leuk om cadeau te doen en te krijgen!

• Hoe beoordeel je Brownies & Co?

• Greet Wolters-Tel
    Geverifieerde klant van Brownies & Co

Ze hebben heerlijke brownies. Producten worden op tijd verstuurd.

• Erik Van Krevel
    Geverifieerde klant van Brownies & Co

Duidelijke info, goede en snelle levering, en erg lekkere producten die (volgens de ontvanger) zo op waren! Helemaal goed!

• Linda

Heerlijke brownies!

• Derek Van Enk

Lekker snel en lekker

• Nadine
    Geverifieerde klant van Brownies & Co

Precies zoals ik had verwacht, helemaal top!

• Marijke Min
    Geverifieerde klant van Brownies & Co

Fijn contact via de mail bij problemen.

• Monique in 't Veen
    Geverifieerde klant van Brownies & Co

Ik heb ze zelf een keer als verrassing in de brievenbus kado gekregen en het waren echt de lekkerste brownies ooit. Nu ook zelf besteld voor een vriendin :-).

• Mireille Kaat
    Geverifieerde klant van Brownies & Co

Ze hebben de lekkerste brownies.