Brownies per Post

Brownies per Post

Het lekkerste cadeautje in de brievenbus!
1.985 klantbeoordelingen
Filter 1985 reviews verzameld via WebwinkelKeur

• Kees
    Review voor Brownies per Post

Prima en snelle service en brownies als een smaakvol !!!

• am van rossum
    Review voor Brownies per Post

omdat ze gewoon de lekkerste brownies hebben en snelste versturen

• Hoe beoordeel je Brownies per Post?

• Sara
    Review voor Brownies per Post

Super veel keuze op de website, altijd een origineel cadeau, aangepast naar elke gelegenheid.

Antwoord van Brownies per Post

Beste Sara, wat fijn dat onze brownies je bevallen. Dank je wel voor de review!

• Karin
    Review voor Brownies per Post

Hier hebben ze gewoon de allerlekkerste brownies. Niet alleen de standaard smaken, maar vooral regelmatig hele bijzondere smaken. Nu de sinasappelblondies besteld. Die had ik nog nooit geproefd. Heerlijk.. had iets meer sinasappelsmaak in gemogen van mij - dat was wat bescheiden. Maar heb ze ook gelijk voor mijn zusje besteld. En voor mij gold.. vandaag besteld, de volgende dag al in huis.

Antwoord van Brownies per Post

Vinden wij zelf ook, Karin. Al is ie nu al onweerstaanbaar, de sinaasappelblondie mag inderdaad nog iets krachtiger van smaak. Wordt vervolgd ... Dank voor jouw feedback!

• Swanette
    Review voor Brownies per Post

De brownies kwamen een dag te laat aan

Antwoord van Brownies per Post

Ha Swanette, wat vervelend. Volgens de track- en traceinformatie waren ze er meteen de volgende dag. We mailen je even.

• Heleen van Weerden
    Review voor Brownies per Post

Via een lieve vriendin 6 zalige caramel/zeezout brownies ontvangen ter gelegenheid van mijn verjaardag! Goed verzorgd en een echte aanrader!!!

Antwoord van Brownies per Post

Fijn dat ze in de smaak vielen, Heleen. Dank je wel voor jouw beoordeling.

• Saar
    Review voor Brownies per Post

Heel leuk om te ontvangen of te sturen naar iemand, en echt de lekkerste brownies die ik ooit op heb!

Antwoord van Brownies per Post

Wauw, daar moeten we van blozen. Dank je wel!

• Nathalie
    Review voor Brownies per Post

Heerlijke kwaliteit en perfecte levering.

• Lieke
    Review voor Brownies per Post

Een goede klant van mij heeft haar been gebroken en ik wilde haar verwennen met lekkere karamel-zeezout brownies. Veel leuker dan alleen een kaartje sturen! Ze was zeer verrast en vond ze heerlijk! Het verzachtte (voor heel even ;) ) het leed van haar gebroken been ;)

Antwoord van Brownies per Post

Wat attent om iets aan je klant te sturen! En wat mooi dat het zo goed ontvangen is.
    Bedankt voor je review Lieke!

• William
    Review voor Brownies per Post

Prima op tijd en lekker, veel keuze in soorten brownies en wikkels

Antwoord van Brownies per Post

Bedankt voor je mooie review William!