Brownies per Post

Brownies per Post

Het lekkerste cadeautje in de brievenbus!
1.951 klantbeoordelingen
Filter 1951 reviews verzameld via WebwinkelKeur

• Michelle
    Review voor Brownies per Post

We wilden al onze medewerkers verrassen met een lekkere attentie in een brievenbus, en dat is gelukt! Voor meer dan 200 adressen was het super snel schakelen, personalisatie is zeer makkelijk en ook nog eens gemaakt van biologische ambachtelijke ingrediënten. Aanrader! Alleen maar positieve reacties ontvangen.

• Runa
    Review voor Brownies per Post

Ik heb de brownies ondertussen 2 keer gekregen. De eerste keer van mijn oudste zus om een steuntje in de rug te geven tijdens de tentamens in de corona periode. Dit waren de karamel-zeezout brownies. Zo ontzettend leuk om deze brownies in de brievenbus te krijgen en wat een smaak zit eraan! Ik heb vol enthousiasme en lof over de brownies gebabbeld. Nu ben ik bijna jarig en ja hoor, daar had ik een nieuw doosje met brownies in de brievenbus. Deze keer van mijn beste vriendin als verjaardagscadeautje. Ze vertelde dat ze mij er zo goed over had horen praten dat zij het ook leuk vond om als cadeautje te geven! Deze keer had ik de double chocolate brownies gekregen en opnieuw was de smaak overheerlijk! Het leukste van brownies per post is, is dat mijn zus en beste vriendin beide niet bepaald in de buurt wonen en toch van zo'n afstand iets heerlijk en vers konden geven. Ik ga de brownies zeker ook vaker naar naar vrienden sturen en kan ook niks anders dan brownies per post aan iedereen aanraden!!

Antwoord van Brownies per Post

Wat een mooie review Runa! En fijn dat ze zo goed in de smaak vallen.
    Om te geven erg leuk maar om te krijgen nog leuker ( en lekkerder) natuurlijk!

• Hoe beoordeel je Brownies per Post?

• T.L.S.
    Review voor Brownies per Post

Ik werd verrast met een doos brownies van mijn nieuwe werkgever. Ze zagen er goed uit en stevig verpakt. Ik ontving de Originals (O) en de Double Chocolates (DC). De DC vond ik lekker, maar helaas kon ik de O niet eten vanwege een walnotenallergie. Verder kan ik niet veel oordelen over het bestelproces en de klantenservice, maar mijn eerste indruk van jullie website is wel positief.

Antwoord van Brownies per Post

Bedankt voor je review! Jammer dat je de walnoten niet kon proeven, wellicht kon je iemand anders er blij mee maken. Leuk idee van je nieuwe werkgever!

• Grietje
    Review voor Brownies per Post

Verrassend, een cadeautje van mijn werk.
    Zag er zeer verzorgd uit !!!!

Antwoord van Brownies per Post

Bedankt voor je review Grietje!

• I. ten Bosch
    Review voor Brownies per Post

Leuk om hiermee iemand te verassen, met die zalige brownies

Bedankt voor je review!

• Marjon Kramer
    Review voor Brownies per Post

Deze webwinkel is zo goed, dat je verslaafd aan hun producten.

Antwoord van Brownies per Post

Haha dat is leuk voor ons om te horen! Bedankt voor je review Marjon!

• André Kramer

Leuk cadeautje.

Antwoord van Brownies per Post

Bedankt voor je review André!

• a van montfort

goede service

Antwoord van Brownies per Post

Dat is fijn om te horen. Bedankt voor je review!

• Marit
    Review voor Brownies per Post

Duidelijke communicatie, heerlijke producten!

Antwoord van Brownies per Post

Bedankt voor je review Marit!

• Vernon

Geweldige service.

Antwoord van Brownies per Post

Dat is fijn om te horen! Bedankt voor je mooie review Vernon.