Brownies per Post

Brownies per Post

Het lekkerste cadeautje in de brievenbus!
1.346 klantbeoordelingen

• Ellen
    Review voor Brownies per Post

Ontzettend verrast met dit leuke ingepakte pakketje. Voelt echt als een cadeautje zo leuk zag het uit. Bij het openmaken komt je de chocolade lucht al tegemoet; heerlijk! Leuk gedaan met het kaartje erbij en het belangrijkste misschien nog wel; de brownies zijn echt overheerlijk! Zeker een aanrader

• Karin
    Review voor Brownies per Post

Wat ben ik verrast van de week! Echt een pakje om uit te pakken en t leukste vond ik, tot ik het pakje openmaakte, nog geen idee had van wie ik t kreeg. Slim gedaan om t kaartje erin te verstoppen met persoonlijke tekst. En bovenal!! Heerlijk! Ik heb genoten met een warm hart:)

• Hoe beoordeel je Brownies per Post?

• Jelle
    Review voor Brownies per Post

Lekkere brownies, makkelijk bestellen en snelle levering. Leuk om als cadeautje naar iemand te sturen!

• Sheekila
    Review voor Brownies per Post

Ik heb de brownies besteld voor iemand's verjaardag. Ik kreeg een net mailtje met track&trace nummer op de dag van bezorging en mij is verteld door de jarige dat ze heel zorgvuldig waren verpakt en dat ze heerlijk zijn. Echt een aanrader dus, dank jullie wel, ik zal vaker bij jullie bestellen!

• Merel

Heerlijke brownies!

• Jennie
    Review voor Brownies per Post

Prima levering, zoals gepland op tijd. Maar....de brownies waren niet lekker. Erg nat van binnen en de structuur was vreemd en niet fijn in de mond. En dat met drie chocolademonsters hier in huis! Jammer :(

Antwoord van Brownies per Post

Beste Jennie, wat vervelend. Ik zag dat je twee soorten bestelde. We mailen je even.

• Manuela
    Review voor Brownies per Post

Heerlijke brownies en op tijd geleverd

• Wolter
    Review voor Brownies per Post

Heerlijke brownies en bezorging op tijd

• Martje
    Review voor Brownies per Post

De ontvanger was blij verrast met het leuke, verzorgde pakketje en de brownies smaakten heerlijk. Zeker een aanrader!

• Wendy
    Review voor Brownies per Post

Zoals altijd heerlijke verse brownies!!! Goed verpakt en snelle levering! Aanrader!! :-)