Brownies per Post

Brownies per Post

Het lekkerste cadeautje in de brievenbus!
2.850 klantbeoordelingen

• Anja
    Review voor Brownies per Post

Bestelling was voor vrienden,zij waren er blij door verrast en vonden het heel erg lekker

Antwoord van Brownies per Post

Je vrienden en wij zijn blij met jou Anja :)

• Maartje
    Review voor Brownies per Post

Lekkere brownies, snelle levering!

Top Maartje :)

• Hoe beoordeel je Brownies per Post?

• Diana
    Review voor Brownies per Post

Fijne website om te bestellen. Keuze ook gevarieerd. Werden heerlijk ontvangen.

Antwoord van Brownies per Post

Fijn om te horen Diana! We vinden t ook heel leuk om steeds weer een nieuwe smaak te bedenken en maken :)

• Silvana
    Review voor Brownies per Post

Super goede communicatie met jullie klantenservice en zeer blije ontvangers! Ze bewaard jullie adres voor een volgende gelegenheid!

Antwoord van Brownies per Post

Ah wat leuk te horen Silvana! We doen het met passie :)

• Nynke
    Review voor Brownies per Post

De brownies werden erg goed ontvangen! Ik verstuurde ze als bedankje naar klanten. Ideaal zo door de brievenbus en super snel geregeld.

Antwoord van Brownies per Post

Wat ben jij lief voor je klanten Nynke :)...leuk om te horen!!

• Renee
    Review voor Brownies per Post

Met vreugde ontvangen bij mijn jarige zus.en gesmuld.
    Bijzonder enthousiast!!!!

Antwoord van Brownies per Post

Super leuk om te horen Renee :) !!

• Judith
    Review voor Brownies per Post

Het was een heerlijk pakketje brownies. We hebben er enorm van genoten. Ga dit vaker doen/bestellen.

Antwoord van Brownies per Post

Dit klinkt ons als muziek in de oren Judith :) !

• Vincent
    Review voor Brownies per Post

Helaas kan ik niet beoordelen of de smaak goed of slecht was, want het pakketje is niet op ons adres bezorgd. We hebben de postbode gevraagd voor opheldering. Mijn pakketje heeft de voornaam van de jarige, maar om niet met lege handen te staan, heb ik mijn eigen adres laten bezorgen. De postbode heeft naar de naam gekeken en bij de buren voor de deur gelegd omdat deze dezelfde naam heeft en niet thuis was.... Nu verklaart de buurman van niks te weten, dus hadden wij zelf niks meer. We zijn dan maar naar een supermarkt gegaan om daar een doosje brownies te kopen..

Bedankt voor jullie reactie, maar aangezien de fout niet bij jullie ligt kan ik de korting bon niet aannemen, toch zeer attent!

Antwoord van Brownies per Post

Beste Vincent, ik zie dat het de 6de bij ons de deur uit is gegaan naar PostNL en dat ze het de 7de hebben afgeleverd. Voldoet je brievenbus aan de huidige afmetingen? Jammer dat t zo gelopen is met de postbode en buren.
    In vervolg ons gewoon even bellen of mailen hoor...we denken graag mee/lossen graag op! Mag ik je een kortingsbon sturen voor een volgende bestelling?!

• Patty
    Review voor Brownies per Post

Perfecte verzorging. Ik had de brownies als troost gestuurd. Ontvangers waren blij verrast en hebben er van genoten.

Antwoord van Brownies per Post

Heerlijk te horen dat jouw lieve gebaar zo goed ontvangen is Patty :) !

• Rozet

De allerlekkerste brownies!
    Als ik iets opstuur voor een verjaardag of om iemand sterkte wensen dan zijn het jullie brownies

Antwoord van Brownies per Post

Dank je wel Rozet, daar zijn wij blij mee :) !!

• Isabel
    Review voor Brownies per Post

Super lekkere smeuïge brownies die bij elke bestelling goed aankomen. Vaak als cadeau besteld nu een keer voor mijzelf. Heerlijk! Prijs en kwaliteit staat zeker in verhouding. Ik blijf ze zeker bestellen.

Antwoord van Brownies per Post

Heel leuk om te horen Isabel!...en tot de volgende keer dan maar :)

• Annette
    Review voor Brownies per Post

Super dat jullie super je best doen om het pakketje op de goede plek te krijgen, nadat ik zelf een foutje in het adres had gemaakt. Bedankt!!

Antwoord van Brownies per Post

Fouten maken is menselijk Annette, en we gaan samen voor een goed resultaat :) :)

• Claudia

Heerlijk

Mooi zo Claudia :)

• Kim
    Review voor Brownies per Post

Ze zijn super ontvangen! De ontvanger heeft er mega van genoten!

Super te horen Kim!!

• Monique
    Review voor Brownies per Post

Mezelf eens een keer verwend. Doe dat meestal bij anderen, maar nu eens een keer voor mij

Antwoord van Brownies per Post

Goed zo Monique :) !!... We vergeten vaak onszelf he ;)

• Monica
    Review voor Brownies per Post

Tevreden,Smaak was erg Lekker!

Goed te horen Monica!

• Eefje
    Review voor Brownies per Post

Keurige levering op gewenste datum, netjes verpakt, heerlijk van smaak. Het was een traktatie voor collega’s die er van hebben gesmuld.

Leuk te horen Eefje :) !

• Tessa
    Review voor Brownies per Post

Dit was mijn eerste keer en ik heb ze naar mezelf gestuurd 😊 Ze werden snel bezorgd en smaakten echt heerlijk! Vooral de after eight. Njomnjom

Antwoord van Brownies per Post

Een goede keus zelfliefde Tessa :)...de AE is ook één van mijn favo's!

• Cathelijne
    Review voor Brownies per Post

Ontzettend lekkere brownies, de lekkerste al zeg ik het zelf. Wij gingen voor de originals. Maar waar ik ook echt super over te spreken ben is dat wij het als cadeautje wilden versturen en er graag een cadeaubon van een andere winkel bij wilden hebben. Dat regelden ze allemaal. Zeer vriendelijk, behulpzaam en bekwaam. En dat alles zat de volgende dag al in de brievenbus. FANTASTISCHE service. Ik ga hier zeker nog eens bestellen.

Antwoord van Brownies per Post

Dank je wel voor je lieve woorden Cathelijne!! We denken en helpen graag mee :)

• Ans
    Review voor Brownies per Post

Nu al voor de 2e keer een mooi pakket brownies naar onze zoon in Duitsland gestuurd. De 1e keer verliep het niet zo goed, het pakket raakte zoek. Dit werd direct opgelost en er werd een nieuw pakket gestuurd. Goede service. Heerlijke producten die erg gewaardeerd worden. Daarom ook nu weer een pakket verstuurd en dit ging snel en correct. De ontvangen track&trace email werkt daarbij erg fijn.

Antwoord van Brownies per Post

Bedankt voor je review Ans! ...We gaan altijd voor een goed einde :)