Brownies per Post

Brownies per Post

Het lekkerste cadeautje in de brievenbus!
1.849 klantbeoordelingen

• Sorayda
    Review voor Brownies per Post

snelle levering en heerlijke brownies/blondies

• Rianne Maillé
    Review voor Brownies per Post

Leuk cadeau, topsmaken, makkelijk te bezorgen, maak je iedereen blij mee

• Hoe beoordeel je Brownies per Post?

• Anita Harhangi
    Review voor Brownies per Post

Mooie prijzen en goede service

• Y
    Review voor Brownies per Post

Zelf één keer geproefd, serieus de lekkerste brownies ever! Heel leuk om cadeau te geven, met een persoonlijk kaartje erbij en ook handig dat het pakketje door de brievenbus past. Helaas lukte het PostNL door de huidige drukte niet om het bezorgmoment de volgende dag te halen, maar we waren door jullie al keurig geïnformeerd dat dat mogelijk zou kunnen gebeuren en ook PostNL communiceerde prima met ons over de bezorgstatus. Ivm 2e paasdag duurde de bezorging begrijpelijk nog ‘n dagje langer maar no worries, de ontvanger appte ons: ‘Heerlijk!!!!!’ De brownies hadden niets aan versheid verloren.
    Ik denk dat ik ze binnenkort ook maar eens voor mezelf bestel 😋

• Kirsten

Great Service!!!

• Karina Steens
    Review voor Brownies per Post

Heerlijke brownies! Een feestje in je brievenbus!

• Gert

Fantastische verrassing

• Emmanuelle
    Review voor Brownies per Post

Heb zelf zo’n verrukkelijke verrassing ontvangen, de “gewone” brownies. Daardoor besloten om iemand anders ook zoiets heerlijks te laten proeven.

• Marianne
    Review voor Brownies per Post

Ik heb zelf ooit brownies per post kado gekregen. Ik ken daardoor de kwaliteit van deze lekkernij, en die vind ik erg goed. Nu zelf 2 brownie kadootjes laten bezorgen. De reacties waren erg leuk, en beide ontvangers vonden ze heerlijk en super vers. Het is ook superhandig dat het pakketje door de brievenbus past, want daardoor kan er áltijd bezorgd worden.

Antwoord van Brownies per Post

Precies! Dank je wel voor jouw mooie review, Marianne.

• Wilco
    Review voor Brownies per Post

postnl vervangen door betrouwbare partner

Antwoord van Brownies per Post

Beste Wilco, ging er iets mis? Mail ons even alsjeblieft. Dan lossen we het op.