Supersnelle levering en de brownies waren echt heeeeellll lekker!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sharon
- P
De bezorging ging goed en duidelijke instructies. Ik was niet helemaal enthousiast over de smaak salted caramel: hij was iets te zout voor mij. En vooral heeel jammer dat er in het doosje een flyer van browniesperpost mee werd gegeven waarin smaken stonden die jullie niet (meer) hebben en waar ik enthousiaster over zou zijn geweest (speculoos).
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- M.
Superleuke verrassing die op prijs werd gesteld door iedereen waar ik het naartoe stuurde! Helaas door mislukte bevestiging van mijn account (mail kwam niet aan) niet de gratis brownies kunnen ontvangen (actie).
- Yana
Al tweede keer besteld en de brownies zijn heel lekker, veel smaakvariaties en een snelle bezorging. Een aanrader.
- Sabine
Gevaarlijk lekker!
- jeff
perfect!