Brute Bonen

Brute Bonen

Ultiem versgebrande espressobonen, iedere twee weken in de brievenbus
koffiebonen koffie kwaliteitskoffie
9,9
Filter 349 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 249 met beschrijving

• Elton Lopes
    Review voor Brute Bonen

Goede koffie, vriendelijk contact, goede service

• Peter-Paul Baart
    Review voor Brute Bonen

Korte en efficiente communicatie en snelle levering

• Hoe beoordeel je Brute Bonen?

• H van Hassent
    Review voor Brute Bonen

Dit is de winnaar voor ons van verschillende espressobonen testen. Lekker, krachtig, zacht! Melding van de branddag, snel binnen, soms bestellen we er ook chocola bij. Goed persoonlijk contact, fijne service, snelle reactie.

• Ed Kelder
    Review voor Brute Bonen

Makkelijk te bestellen, vriendelijke reminder om weer te bestellen. Maar niet opdringerig. Behulpzaam en bereikbaar
    En, het belangrijkste, gewoon verrekt lekkere en geurige koffie!

• Rolf
    Review voor Brute Bonen

Elke dag heerlijke koffie, en af en toe w

• Anne Wagenmans
    Review voor Brute Bonen

Heerlijke koffie, goede service, duurzame koffie en een heel gebruiksvriendelijke manier van bestellen. Ook een hele prettige communicatie.

• Frank Damman
    Review voor Brute Bonen

Ik was al langer op zoek naar lekkere koffiebonen van altijd dezelfde goede kwaliteit. Dit heb je bij Brute Bonen. Echt lekkere koffie van constante kwaliteit.

• Marco van der Graaf
    Review voor Brute Bonen

Heerlijke koffie, vers gebrand, leuke persoonlijke communicatie en zeer stipt in bezorging. Aanrader!

• Nienke Van t Klooster
    Review voor Brute Bonen

Lekkere koffie, snelle levering en elke keer een seintje als er weer gebrand gaat worden. Fijn!

• Ronald Versteegen

Heerlijke koffie.
    Reageren snel op de app, en goede service

• Bob Relker
    Review voor Brute Bonen

Heerlijke koffie. Altijd op tijd geleverd. Makkelijk de hoeveelheid aan te passen. Goed en makkelijk contact indien er iets aangepast moet worden.

• Suzanne
    Review voor Brute Bonen

Wat een fijne plek om koffie te drinken en de heerlijkste dingen te eten. Alles vers en zelfgemaakt. Locatie is ook top, aan het water! De bediening was ook om heel blij van te worden. Ik kom zeker terug 😁

• Kevin
    Review voor Brute Bonen

Goede bonen, fijne communicatie en de betrokkenheid proef je zeker! Al met al een absolute aanrader!

• Pauline Nieuwenhuizen
    Review voor Brute Bonen

Prima service én levering. En niet onbelangrijk, de smaak van de bonen is uitstekend!

• joost woertman
    Review voor Brute Bonen

Brute bonen levert hoge kwaliteit bonen, vers gebrand. Ideaal voor mij is de reminder dat er weer een branddag gepland staat. Klik op de link, betaal en je hebt een paar dagen later weer verse bonen! Geweldig!

• Coby
    Review voor Brute Bonen

Fantastische koffie en heerlijke hummus, de appeltaart was echt heel goed! De bediening was echt top. En de locatie, word ik heel blij van!!

• Charles Vervaet
    Review voor Brute Bonen

Ik heb veel vers gebrande bonen in NL geprobeerd, deze bevallen mij het best. Al 6 mnd is Brute Bonen mijn trouwe 2 wekelijkse leverancier in precies de gepaste hoeveelheid. Top geregeld

• Gertjan
    Review voor Brute Bonen

Hele fijne koffie en goed bereikbaar via whatsapp

• Gabi Borghuis
    Review voor Brute Bonen

Uiteraard voor de fijne bonen. Vers, goede kwaliteit en heerlijke koffie! Daarnaast de goede en duidelijke service en afhandeling van de bestelling. Heel persoonlijk en zeer gebruiksvriendelijk.

• Tiko Seip
    Review voor Brute Bonen

Heerlijke koffie, goed vers en voor een prima prijs. Vlot en persoonlijk contact.