Brute Bonen

Brute Bonen

Drink coffee, save the planet. Ultiem versgebrande espressobonen, iedere twee weken in de brievenbus
koffiebonen koffie kwaliteitskoffie
9,9
Filter 384 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 276 met beschrijving

• René
    Review voor Brute Bonen

Snelle levering, jammer dat er geen gebruik meer wordt gemaakt van de fietskoerier. Makkelijk bestellen en betalen! Superbonen! ☕️

• Henk Frouws
    Review voor Brute Bonen

Lekkere koffie en goede service!

• Hoe beoordeel je Brute Bonen?

• Rutger
    Review voor Brute Bonen

Altijd netjes op tijd heerlijke koffiebonen bezorgd!

• René Campo
    Review voor Brute Bonen

elke 2 weken vers gebrande koffiebonen.

• Han
    Review voor Brute Bonen

Heerlijke koffie, per twee weken te bestellen per 200 gram, dus altijd vers.

• Dick Groen
    Review voor Brute Bonen

Na maandenlang een andere brievenbusleverancier te hebben geprobeerd eens overgestapt naar Brute Bonen en dat bevalt me goed! Heerlijke koffie, voor een prima prijs

• Jose Van den IJssel
    Review voor Brute Bonen

Lekkerste koffie ooit!! Goede service waarbij je om de week nieuwe bonen kan bestellen en de hoeveelheid kan aanpassen. Verder zijn ze altijd goed bereikbaar!!

• Fatina Moukaddim
    Review voor Brute Bonen

Super lekkere koffie!!!! Levering is altijd top. Meer dan tevreden!

• David
    Review voor Brute Bonen

heerlijke smaak, goede service!

• Koos
    Review voor Brute Bonen

De lekkerste bonen die er zijn!

• Yvette
    Review voor Brute Bonen

Lekkere koffie en altijd verse bonen in huis. Bestellen is simpel en je hoeft er niet voor thuis te blijven

• Dico de Zeeuw
    Review voor Brute Bonen

Brute Bonen branden een erg lekkere koffie. Vanaf het moment dat ik mijn eerste koffie kocht en mocht proeven was ik verkocht. Naast de koffie is de service die zij bieden erg fijn. Elke twee weken netjes een app van Job met een betaalverzoek met een persoonlijke tint. Eén keer te weinig ontvangen waarvoor ik had betaald. Werd netjes opgepakt en de volgende ronde verrekend met de nieuwe bestelling. Al meerdere mensen weten te overtuigen om Brute Bonen uit te proberen en allen waren positief. Ga zo door Job en Pieter!

• Sam Geeraerts
    Review voor Brute Bonen

Persoonlijke service, goede koffie en vers. Vooral het persoonlijke vind ik top

• Sander Schreve
    Review voor Brute Bonen

Voortreffelijke koffie en uitmuntende service! Wij hopen nog vele jaren van de koffie van Brute Bonen te kunnen genieten.

• Helena Mels
    Review voor Brute Bonen

Super geweldig bedrijf! Niet alleen leveren ze heerlijke verse koffiebonen maar ook verrukkelijke chocolade. Om de week is er een branddag. Met een abonnement krijg je een bericht waar je heel gemakkelijk je bestelling kan plaatsen of wijzigen of overslaan daar doen ze niet moeilijk over. Werkt super makkelijk.

• Sander van Bilsen
    Review voor Brute Bonen

Wat een fantastische espresso en koffiesmaak met de bonen van deze branderij. Met een superhandige service om altijd voldoende en versgebrande bonen in huis te hebben. Elke twee weken heel simpel hoeveelheden aanpassen of een keertje overslaan.

• Sander
    Review voor Brute Bonen

Prettig contact via whatsapp, goeie bonen. Ook decaf!

• Freek Takken
    Review voor Brute Bonen

Heel makkelijk vers gebrande bonen te ontvangen. Super lekkere koffie.

• Anna&Okke
    Review voor Brute Bonen

Hele fijne, vrolijke service en vooral heerlijke koffie!

• Jeroen Van Dijk
    Review voor Brute Bonen

Goede service, je krijgt zelfs een appje om weer te kunnen bestellen! En het allerfijnste, de koffie is erg lekker!!