Bubbles & Bo
Bubbles & Bo is het leukste kinderwarenhuis van Nederland. Je vindt bij ons al het leuks voor baby's, peuters en kids in de leeftijd van 0 tot en met 16 jaar. Of je nu op zoek bent naar een leuk cadeautje, een coole outfit of een seizoensgerelateerd item. Bubbles & Bo biedt een uitgebreid assortiment. Zo hebben we het hele jaar door regenkleding, badkleding en winter/ski-kleding in de collectie. Erg handig als je op vakantie gaat naar een land waar het seizoen anders is dan in Nederland!

Bubbles & Bo is een van de eerste winkels die is opgezet vanuit de integrale beleving van internet en winkel. Off- en online lopen hier naadloos in elkaar over. Iedereen maakt zo op bijzondere wijze kennis met de wereld van de twee robotvrienden: Bubbles & Bo.

Een unieke wereld

Bubbles & Bo is meer dan een kinderwarenhuis, het is een wereld op zich. Een unieke beleving, zowel voor groot als klein. Zo kunnen kinderen hun eigen raket afschieten naar de planeet van Bubbles & Bo, waardoor het gevoel wordt gecreeërd dat je daadwerkelijk naar de ruimte reist. Dat is slechts een van de vele leuke dingen die onze winkel rijk is!

One-stop-shop

Bij Bubbles & Bo verkopen we een zeer gevarieerd assortiment kleding, schoenen en accessoires. Maar ook boeken en andere leuke spulletjes zijn bij ons te koop. Er is voor iedereen wat wils. We richten ons op kinderen tussen de 0,5 en 16 jaar en verkopen alles wat deze kids nodig hebben op één plek, volgens het one-stop-shop principe. Genoeg reden om even binnen te lopen en te kijken wat nieuw is in de winkel. Kom dus snel naar onze winkel en stap in de bijzondere wereld van Bubbles & Bo!
De zekerheden van https://www.bubblesandbo.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016

Have you purchased from a member of ours? We then ask you to share your experience. These experiences are shown publicly to inform potential customers of the webshop's customer service.

WebwinkelKeur is completely independent. Our goal is to make e-commerce safer. We do not ask our members a high fee as we want all webshops to be able to join our cause. We are the point of contact for both the webshop and the customer.

Do you end up in conflict with one of our members? We will help you both to get to quick solution with our free mediation. If that shows to be impossible you have the opportunity to submit the dispute to DigiDispuut which can provide a binding verdict.