Bubbles & Bo
Bubbles & Bo is het leukste kinderwarenhuis van Nederland. Je vindt bij ons al het leuks voor baby's, peuters en kids in de leeftijd van 0 tot en met 16 jaar. Of je nu op zoek bent naar een leuk cadeautje, een coole outfit of een seizoensgerelateerd item. Bubbles & Bo biedt een uitgebreid assortiment. Zo hebben we het hele jaar door regenkleding, badkleding en winter/ski-kleding in de collectie. Erg handig als je op vakantie gaat naar een land waar het seizoen anders is dan in Nederland!

Bubbles & Bo is een van de eerste winkels die is opgezet vanuit de integrale beleving van internet en winkel. Off- en online lopen hier naadloos in elkaar over. Iedereen maakt zo op bijzondere wijze kennis met de wereld van de twee robotvrienden: Bubbles & Bo.

Een unieke wereld

Bubbles & Bo is meer dan een kinderwarenhuis, het is een wereld op zich. Een unieke beleving, zowel voor groot als klein. Zo kunnen kinderen hun eigen raket afschieten naar de planeet van Bubbles & Bo, waardoor het gevoel wordt gecreeërd dat je daadwerkelijk naar de ruimte reist. Dat is slechts een van de vele leuke dingen die onze winkel rijk is!

One-stop-shop

Bij Bubbles & Bo verkopen we een zeer gevarieerd assortiment kleding, schoenen en accessoires. Maar ook boeken en andere leuke spulletjes zijn bij ons te koop. Er is voor iedereen wat wils. We richten ons op kinderen tussen de 0,5 en 16 jaar en verkopen alles wat deze kids nodig hebben op één plek, volgens het one-stop-shop principe. Genoeg reden om even binnen te lopen en te kijken wat nieuw is in de winkel. Kom dus snel naar onze winkel en stap in de bijzondere wereld van Bubbles & Bo!
2.072 klantbeoordelingen
Filter 2024 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1026 met beschrijving

• Majka van der Weel

Goed prijzen

• Evertje Diepenbroek
    Geverifieerde klant van Bubbles & Bo

Ik heb mooie kleding ontvangen! En vanwege onze vakantie heb ik gevraagd of het iets later verzonden kon worden en dat werd keurig geregeld!

• Hoe beoordeel je Bubbles & Bo?

• Cedric Jacott
    Geverifieerde klant van Bubbles & Bo

Mooie tas voor mijn dochter voor een goede prijs. Tevens snelle levering

• Mevrouw van de Riet

Leuke, modische kinderkleding

• Marloes Van den hoven

Snelle service!!!

• Leo
    Geverifieerde klant van Bubbles & Bo

De "express levering" twv €7,95 wordt niet direct verzonden.

• Brenda Van den Bosch

Super vriendelijke dames!

• Els Van Erven
    Geverifieerde klant van Bubbles & Bo

Mooi assortiment, redelijke prijzen, prettig personeel

• Karin Van den hooven

Snelle levering.

• Leyla Gurlekoglu
    Geverifieerde klant van Bubbles & Bo

Super leuke sandalen. Passen perfect en heel mooi.