Budget Tuinmeubelen

Budget Tuinmeubelen

De mooiste tuinmeubelen bestel je online bij budgettuinmeubelen.nl. Voor 12:00 besteld = morgen in de tuin ✓ Ruim assortiment ✓ Klanten beoordelen ons met een 9.2 uit 2.400+ reviews
Loungesets, Tuinsets, Tuinstoelen
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Budget Tuinmeubelen is ontstaan vanuit Tuinwereld Dordrecht, waar de vraag naar het online bestellen van tuinmeubelen steeds groter werd. In het begin lag de focus met name op regionale verkoop. Echter bleek dit zo’n succes dat uitbreiding naar heel Nederland en zelfs België de volgende stap was! Binnen een jaar ontstond er een netwerk waarbij wij iedere dag de mooiste tuinmeubelen bij klanten konden bezorgen, en dat voor een scherpe prijs.
Bij Budget Tuinmeubelen staat de klantwens vanaf dag één al centraal. Ons netwerk is snel en efficiënt ingericht, zodat onze kwalitatieve tuinmeubelen binnen één dag geleverd kunnen worden

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018