Tuinmeubelwereld.nl

Tuinmeubelwereld.nl

De mooiste tuinmeubelen bestel je online bij Tuinmeubelwereld.nl ✓ Voor 12:00 besteld = morgen in de tuin ✓ Ruim assortiment ✓ Klanten beoordelen ons met een 8,9 uit 3.250+ beoordelingen
8,9
Filter 3798 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2128 met beschrijving

• Frans de de groot
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Primaservice en goede website met duidelijke informatie

• H Van Gemert
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Goede service en heerlijke stoelen

• Hoe beoordeel je Tuinmeubelwereld.nl?

• Rob Verkaart
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Prima tuinstel, alleen de bezorgdienst is slecht, vrije dag genomen maar geen bezorger, die kwam n dag later zonder enig overleg... terwijl wij niet aanwezig waren. In de voortuin gelegd door bezorger en ook niet naar ons gebeld dat ze er aan kwamen. JKS bezorger is bagger

• Lindsey Meul

Top service echt kwaliteit

• HN

Kwaliteit super!

• Margaret Nijland
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Mooie set netjes compleet geleverd, zoals afgesproken.

• Jan Mulder
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Levering zoals afgesproken en we zijn blij met de tuinstoeltjes. Uitgezocht bij tuincentrum in Hoogeveen, dus goed een keus kunnen maken.

• Joelle Blaauw
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Hele mooie polywood tafels besteld. 1 ervan was beschadigd. Maar dat is door de hele goede klantenservice zeer snel opgelost. Chapeau. Laat de zon dan nu maar komen.

• Conny
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Goede service, snelle bezorging

• Gerda Aardenburg
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Mooie tuinstoelen en snelle levering, alles perfect.

• Bert Bos
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Eerst verkeerde product geleverd.
    Groot pakket wat niet in mijn auto past(citroen c4).na contact met klantenservice moest ik dst grote pakket zelf naar een inleverlocatie van dhl brengen,kon niet bij mij thuis weer worden opgehaald.Daarom kennissen met een grote station moeten vragen.Later het juiste product ontvangen ,wat goed was.

Antwoord van Tuinmeubelwereld.nl

Hi Bert,

Bedankt voor je review! Wij vinden het erg belangrijk om feedback te ontvangen op hetgeen wat we doen en we waarderen het als klanten hiervoor de tijd nemen. Uiteraard willen we iedereen dusdanig goed helpen dat ze onze service 5 sterren waard vinden. Ik zag dat je ons een review hebt gegeven van 1 ster, wat ik enorm betreur.

Je geeft aan dat het verkeerde product geleverd was. Ik heb het contact even opgezocht en teruggelezen, ik heb hieruit geconstateerd dat je uiteindelijk niet meer gereageerd had op mij of het servicepunt zelf haalbaar was. Anders hadden we samen tot een andere oplossing kunnen komen. Hopelijk ben je alsnog tevreden met onze afhandeling van je klacht en wil je hiermee je review herzien. Groetjes, Guus van Tuinmeubelwereld.

• Ineke Lissenberg
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Ziet erg goed uit en zit prima

• Fam Vrij
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Besteld, 2 dagen later geleverd. Bij wie gebeurt dat nog. Alles in één keer binnen. Bij wie is dat nog

• Bernie Berentsen
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Snel geleverd en prima kwaliteit !

• Chris Bijdevaate

Prima product.Snel geleverd

• Nick Horstman
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Snelle levering en goede service

• Ineke Groen

Antwoord van Tuinmeubelwereld.nl

Hi Ineke,

Bedankt voor je review! Wij vinden het erg belangrijk om feedback te ontvangen op hetgeen we doen en we waarderen het als klanten hiervoor de tijd nemen.
    Uiteraard willen we iedereen dusdanig goed helpen dat ze onze service 5 sterren waard vinden. Ik zag dat je ons een review hebt gegeven van 4 sterren, wat niet slecht is maar het kan altijd beter. Ik ben een strever en ik probeer altijd de 5 sterren te behalen!

Graag wilde ik je daarom vragen waar we het hebben laten liggen en wat we volgende keer nog beter kunnen doen om 5 sterren te behalen?

Met vriendelijke groet, Rowena van Tuinmeubelwereld

• thom
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Snel afgeleverd en voor een goede prijs gekocht zeer tevreden

• Maaike
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Mooi spul, niet te duur en snel op een eigen gekozen datum thuis!

• Marjolein Hondebrink
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Mooie stevige set, snelle levering