Tuinmeubelwereld.nl

Tuinmeubelwereld.nl

De mooiste tuinmeubelen bestel je online bij Tuinmeubelwereld.nl ✓ Voor 12:00 besteld = morgen in de tuin ✓ Ruim assortiment ✓ Klanten beoordelen ons met een 9.0 uit 2.500+ reviews
Loungesets Tuinsets Tuinstoelen
9,0
2.466 klantbeoordelingen
Filter 2370 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1353 met beschrijving

• Alida Heinen
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Snelle levering en makkelijk te bereiken . Vriendelijk te woord gestaan .

• nick postma

Top service, top leveringen

• Hoe beoordeel je Tuinmeubelwereld.nl?

• HVd

Perfect!! Zo’n fijne klantenservice

Beste HDv,

Bedankt voor je 5 sterren review! Wij vinden het erg belangrijk om feedback te ontvangen op hetgeen we doen en we waarderen het als klanten hiervoor de tijd nemen.

Uiteraard willen wij jou bedanken voor het fijne contact en het vertrouwen in ons!

• Herman de Raad
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Klantvriendelijkheid is meer dan goed, dit geldt ook voor de prijzen/

Beste Herman,

Ook wil ik jou namens het hele team, bedanken voor het vertrouwen in ons! Dit heeft ons meerdere leuke orders opgeleverd van jullie.

• Jan Hendrik Smit

Prima service!

Beste Jan,

• Steve Phillips
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Je krijgt een goede prijs van Budget Tuinmeubelen en de product was snel geleverd.

Hi Steve,

• Hubert Wezenberg

Goed communicatie
    mooie kwaliteit

Hi Hubert,

• Ed Bubberman
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

2X een beschadiging op de lening en plankje beschadigd misschien het vervoer door….

Goedemorgen Ed,

Bedankt voor je review! Wij vinden het erg belangrijk om feedback te ontvangen op hetgeen we doen en we waarderen het als klanten hiervoor de tijd nemen.

Uiteraard willen we jou ook dusdanig goed helpen dat je onze service een 5 sterren waard vindt. Ik zag dat je ons een review hebt gegeven van 2 sterren. Dit vind ik zelf erg jammer en ik hoop dat ik iets voor je kan doen, waardoor je onze service toch een 5 sterren waard vindt. Daarom wilde ik je vragen wat ik eraan zou kunnen doen om jou tevreden te krijgen?

Ik hoor het graag!

• Marjo Godding
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Goedkoper dan anderen snelle levering

Denise

• M.A.C. Berends-Haeck

Denise

• GJP Laan
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Ziet er goed uit. Levering probleemloos.

Marieke

• Coby Van Eijk

Hele goeie service

• Nely de Vos
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Goed artikel voor een goede prijs

• Janna Toering
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Er werdt vlot gereageerd op mijn vraag. Met een duidelijk antwoord

• A.J. Vermeeren

Vertraging bij dhl.

Goedemiddag A.J. Vermeeren,

Ik zie dat je een 3 sterren hebt gegeven op de 'Verzendtijd'. Helaas komt het wel eens voor dat in drukke periodes vertraging ontstaat bij de leverancier, excuus voor het ongemak. Wij doen ons uiterste best om alles zo snel mogelijk te laten verlopen, maar hebben helaas niet overal invloed op.
    Uiteraard willen wij wel iedereen dusdanig goed helpen, zodat onze service gewaardeerd wordt met 5 sterren.
    Graag wilde ik je vragen wat we volgende keer nog beter kunnen doen om 5 sterren te behalen?

Ik hoor het graag!

• Ger

Prima

• Ellemiek
    Review voor Tuinmeubelwereld.nl

Ons tafelblad bleek helaas beschadigd. Zonder discussie werd het blad omgeruild voor een nieuwe. Dit ging vlot en keurig zoals afgesproken! Ik zou iedereen dit bedrijf aanraden om zijn tuinmeubelen bij te kopen.

• Jos Einig

Zeer snelle levering
    Was eerst in Roermond in winkel en begreep dat daar niet alles op voorraad is. Zeer aardige verkoopster die ons goed verder hielp en adviseerde via internet te bestellen.

• Jacqueline Zijp
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Fijn dat we de tafel eerst mochten bekijken en de mogelijkheid hadden om hem terug te zenden. Dit was niet nodig. Hij is prima!