Tuinmeubelwereld.nl

Tuinmeubelwereld.nl

De mooiste tuinmeubelen bestel je online bij Tuinmeubelwereld.nl ✓ Voor 12:00 besteld = morgen in de tuin ✓ Ruim assortiment ✓ Klanten beoordelen ons met een 8,9 uit 4.000+ beoordelingen
8,9
Filter 4026 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2240 met beschrijving

• A. Wagemaker
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

mooi product goede prijs en heel veel aandacht voor het inpakken van het geleverd tuinstel

• Wim van Eck
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Mooie goede stoelen doen precies aan de beschrijving prima prijs en snel geleverd een aanrader

• Hoe beoordeel je Tuinmeubelwereld.nl?

• Jan van den Hoven
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

mooie parasol voor een nette prijs en snelle levering

• Frits van Mastbergen
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Vragen over (on)mogelijkheden m.b.t. bezorging werden snel en duidelijk beantwoord. Bezorging was overeenkomstig afspraken
    Het bestelde artikel voldeed aan de verwachting.

• Mathijs

Tijdige levering. Uitstekend product

• Marco Odekerken
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Snel en onbeschadigd geleverd. Goed verpakt. Nette prijs.

• Erik Hartmann
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Leuke set voor betaalbare prijs

• Peter
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Snel bezorgd. Heel mooi materiaal. Wel tevreden met Tuinmeubelwereld.nl. Niet tevreden met bezorgservice.

• H Haar
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Dit is een perfecte manier van kopen van tuinmeubelen eerst zien en dan kopen top geregeld zonder verzendkosten

• Joanne Ford

Good communication for delivery

Hi Joanne,

Thank you for your review! We consider it very important to receive feedback on what we do, and we appreciate it when customers take the time to provide it. Of course, we aim to assist everyone so well that they find our service worth 5 stars. I noticed that you gave us a 4-star review, which is not bad, but there's always room for improvement.

Therefore, I would like to ask you where we fell short and what we can do better next time to earn 5 stars?

Best regards,
    Guus from Tuinmeubelwereld

• Edward Achtereekte

Ik heb niks ontvangen

Hi Edward,

Bedankt voor je review! Wij vinden het erg belangrijk om feedback te ontvangen op hetgeen wat we doen en we waarderen het als klanten hiervoor de tijd nemen. Uiteraard willen we iedereen dusdanig goed helpen dat ze onze service 5 sterren waard vinden. Ik zag dat je ons een review hebt gegeven van 1 ster, wat ik enorm betreur.

Je geeft aan dat je nog niks hebt ontvangen. Ik heb het contact even opgezocht en zie dat mijn collega nog druk bezig is om ervoor te zorgen dat jouw bestelling alsnog geleverd wordt. Hopelijk ben je hierna alsnog tevreden met onze afhandeling van je klacht en wil je hiermee je review herzien. Groetjes, Guus van Tuinmeubelwereld

• Jan Dirk van der Vring
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Na contact snelle keurige levering, niets beschadigd

• Marije Engelen
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Hele mooie tuinset en toen wij wat ontduidelijkheden hadden over de levering kregen we snel reactie via de mail.

• J Van Pelt
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Snelle levering noch eerder dan we hadden gedacht dus helemaal top.

• Marieke Kniese
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Mochten eerst rustig rondkijken en werden daarna deskundig geholpen bij de aankoop van de tuinset

• Marianne Witters

Prima service

• Rene van den Bosch
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Mooie bank van goede kwaliteit.Heel erg blij mee.Product was snel bezorgd.

• Ria De Bruin

Goed ,vriendelijke medewerkers

Hi Ria,

Bedankt voor je review! Wij vinden het erg belangrijk om feedback te ontvangen op hetgeen we doen en we waarderen het als klanten hiervoor de tijd nemen.
    Uiteraard willen we iedereen dusdanig goed helpen dat ze onze service 5 sterren waard vinden. Ik zag dat je ons een review hebt gegeven van 4 sterren, wat niet slecht is maar het kan altijd beter. Ik ben een strever en ik probeer altijd de 5 sterren te behalen!

Graag wilde ik je daarom vragen waar we het hebben laten liggen en wat we volgende keer nog beter kunnen doen om 5 sterren te behalen?

Met vriendelijke groet, Rowena van Tuinmeubelwereld

• Geesje ZWANENBURG
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Mooie parasols goede kwaliteit en snel geleverd.

• Djamilla Groen
    Geverifieerde klant van Tuinmeubelwereld.nl

Nu kan het gezin en onze vrienden samen heerlijk genieten van de zomer en zwoele zomeravonden !