Ondanks meerdere mailtjes en contact met medewerkers 2 x een boom besteld, 1 verkeerde en 1 nooit geleverd. Geld van 1e boom retour en ook de verzendkosten. Bij retourbetaling 2e niet geleverde boom zijn de verzendkosten helaas weer verrekend dus per saldo kom ik 6,95 tekort en heb ik geen boom helaas. Medewerkers waren wel vriendelijk maar als systemen niet meewerken helpt dat niet
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annet
- Patty Beikes
Ik heb mijn bestelling van 12 januari nog steeds niet ontvangen, maar wel betaald. En op mail wordt niet gereageerd.
Hoe zou je Kerstland.nl beoordelen?
- Janneke Perk
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen.
- Wendy
Producten naar wens helaas heeft DPD heel lang op zich laten wachten, pakket is gewoon ergens blijven liggen.
- Maarten Koks
Levering duurde wat langer dan verwacht, voor de producten die niet geleverd zijn is het bedrag teruggestort. Al met al tevreden
- Jimmy
Super service, mooie producten en prima prijs