2 weken moeten wachten op een bestelling, waardeloze en onbereikbare klantenservice. Uiteindelijk komt het pakket erg beschadigd aan, zelfs een gat in het doek van de parasol (slecht verpakt). Nu maar weer hopen dat ik iets hoor van de klantenservice (per mail) want de telefoon nemen ze al 2 weken niet meer op (hebben ze het te druk voor).
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Peter
- joost de visser
Ik ben blij met de tafel maar het afleverproces was een rommeltje. Eerst kregen we een mail dat de tafel op een moment werd afgeleverd dat we niet thuis waren. Ik heb meerdere malen contact proberen te zoeken maar kreeg niemand te spreken via telefoon, chat of mail. Uiteindelijk kregen we een bericht dat de tafel niet afgeleverd zou worden van Post.nl. Toen kwam ik thuis en stonden er ineens 2 grote dozen voor de deur. Een week later kregen we een bericht van Post.nl dat de tafel afgeleverd zou worden. Dus we zouden een 2e krijgen wat niet echt nodig is. Dus rommelig maar wel mooie tafel.
Hoe zou je Tuinmeubelwereld.nl beoordelen?
- Herman Kok
Pakket weeke geleden geretourneerd. Nog niet aangekomen in magazijn. Post.nl werkt niet snel. Terugzenden kost 49 eu en is alleen mogleijk via tuinmeubelwereld.nl. schandalige prijs
- Sharon
Ik schrijf nooit reviews maar wij hebben sinds een jaar een tuinset van tuinmeubelwereld. We hadden er een bijpassende hoes omheen gekocht en ook structureel gebruikt. De tafel ziet er nu uit alsof hij al jaren onafgedekt in de tuin staat. Ook is er een stoel kapot. Ik heb tot op heden nooit reactie gehad van tuinmeubelwereld om het op te lossen. Tegen mijn man zeiden ze; het is een natuurproduct, doen we niks aan. Ik vind het contact, de service en de meubels echt zonde van het geld. En zal er nooit meer iets kopen. Ik heb er foto’s van maar zie dat ik dit niet kan posten.
- Martijn de Zeeuw
Goede service en mooie producten! Één stoel had een klein schoonheidsfoutje. Dit werd direct netjes opgelost.
- Wessel
Tuinset zou twee weken na aankoop geleverd worden. Inmiddels zijn we maanden verder en hebben we nog steeds geen duidelijkheid wanneer het word geleverd. Klantenservice is onbereikbaar. Zeer zeer slecht