Budget Tuinmeubelen

Budget Tuinmeubelen

De mooiste tuinmeubelen bestel je online bij budgettuinmeubelen.nl. Voor 12:00 besteld, morgen in huis ✓ Ruim assortiment ✓ Van 09:00 - 21:00 persoonlijke service ✓ Klanten beoordelen ons met een 9.2.
Filter 458 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 292 met beschrijving

• Jolanda Franken-Roest
    Geverifieerde klant van Budget Tuinmeubelen

Vriendelijk en komt de afspraak na. Super!

• Geert Jonker
    Geverifieerde klant van Budget Tuinmeubelen

Product werd sneller geleverd dan verwacht! top service!

Antwoord van Budget Tuinmeubelen

Goedemiddag Geert,

Bedankt voor jouw review!
    Goed dat je dit opmerkt zodat we het even kunnen toelichten. We verzenden de pakketten altijd (indien mogelijk) 2 dagen vóór de geplande afleverdatum om vertragingen te voorkomen. We zien wel eens dat PostNL het niet 100% kan waarmaken dat de pakketten binnen een dag geleverd worden en dit willen we voor zijn door ze op tijd te versturen. Via de track & trace link die je ontvangt als het pakket wordt verzonden kun je het verwachte aflevertijdstip inzien en waar gewenst aanpassen naar een andere afleverdatum.

In de toekomst zullen we waar mogelijk beter informeren zodat dit duidelijker is. We hopen je alsnog als toekomstige klant bij Budget Tuinmeubelen te mogen verwelkomen!

Arne, Budget Tuinmeubelen

• Hoe beoordeel je Budget Tuinmeubelen?

• Jane van Biezen - Poortvliet
    Geverifieerde klant van Budget Tuinmeubelen

Goede prijs-kwaliteit. Helaas moeten wij erg lang wachten op onze bestelling. Op de website stond 1 tot 2 weken, maar dat werd ruim 2 maanden. Tussentijds zijn we wel regelmatig op de hoogte gehouden via mail van de stand van zaken.

• Abdy Jooya
    Geverifieerde klant van Budget Tuinmeubelen

Correcte afhandeling, snelle reactie en bovendien concurrerende prijzen

• Rob Dielessen
    Geverifieerde klant van Budget Tuinmeubelen

Snelle levering en goede kwaliteit

• roland rebry

kwaliteit

• Cindy van den Ham
    Geverifieerde klant van Budget Tuinmeubelen

Goede service, product was niet meer op voorraad alternatief werd aangeboden voor kwalitatief zelfde/betere product of geld weer teruggestort. Erg netjes.

• Deborah Van Eck
    Geverifieerde klant van Budget Tuinmeubelen

Mooie balkonset voor een goede prijs en de bezorging en service waren perfect!

• Aline Dupain

Goede service, snel geleverd

• Eva van der Meer
    Geverifieerde klant van Budget Tuinmeubelen

Product zoals omschreven, snel geleverd