Budgetdranken.nl

Budgetdranken.nl

Met Budgetdranken.nl haalt u eenvoudig en snel de beste dranken in huis voor een budgetprijs. Alle dranken zijn speciaal voor u geselecteerd door de beste specialisten en zijn afkomstig van de meest toonaangevende producenten ter wereld.

Met als slogan ‘Topdranken voor Budgetprijzen!’ heeft Budgetdranken.nl als visie de beste kwaliteit te leveren voor de scherpste prijs van Nederland & België! Wij profileren ons als dé betaalbare totaalleverancier op het gebied van kwaliteitsdranken voor zowel de zakelijke als particuliere markt. Bent u op zoek naar een specifieke drank of heeft u speciale wensen? Neem dan vrijblijvend contact op met onze klantenservice. Wij streven ernaar om uw wensen zo goed mogelijk te realiseren.

Door goede afspraken, lage kosten en het juiste prijsbeleid kunnen wij een zeer brede selectie dranken aanbieden voor een budgetprijs. Eenvoud, voordeel en betrouwbaarheid zijn de kernwoorden van ons initiatief waarbij u als klant centraal staat! Wij wensen u veel plezier tijdens het winkelen in onze webshop.
Wijnen, Dranken, Relatiegeschenken

• Frans van Tilburg

Heerlijke wijn

• Germain Cabo

heel content heb al 4 flessen gebruikt om perziken te verwerken

• Hoe beoordeel je Budgetdranken.nl?

• H.B. Rabelink

Snelle service, top

• Jac Uijtdehaag
    Review voor Budgetdranken.nl

Zending goed verpakt. Redelijk snelle verzending.

• Piet Vlug

Mooie prijs goede service

• Ad Spaan
    Review voor Budgetdranken.nl

Ondanks dat er een weekend tussen zat toch zeer snelle levering

• Caroline Lievens

Geweldige service

• Jan Neijman
    Review voor Budgetdranken.nl

Was niet op voorraad. Na aanwezigheid snel verzonden. De bezorger had wel 4 dg nodig om de bestelling te brengen.

• Willem van der Borden
    Review voor Budgetdranken.nl

Bestelling wordt over het algemeen snel geleverd.
    Alleen jammer dat er bij de bezorgdienst ondanks de zeer degelijke verpakking toch nog weleens wat schade ontstaat. Dit wordt echter zeer snel zonder kosten door Budgetdranken gecorrigeerd.
    Zeker gezien de scherpe prijsstelling een aanrader.

• J v Oorspronk Dokter
    Review voor Budgetdranken.nl

Goede prijs en een snelle levering