Buitenkado
Bij BuitenKado draait alles om jouw buitenplezier, en dat buitenplezier hoeft helemaal niet veel te kosten. Wij kopen namelijk zelf rechtstreeks, dus zonder tussenhandel, in bij gerenommeerde producenten. Op die manier kunnen we een goede kwaliteit én scherpe prijs garanderen. Je vindt bij ons geen willekeurige easy up tent, kamado of trampoline, maar producten die we zelf (mede) hebben ontwikkeld en waar we helemaal achter staan. Naast de beste prijs-kwaliteitverhouding vinden we persoonlijke service belangrijk. Heb je vragen, wil je een product in het echt bekijken of ben je onverhoopt toch niet tevreden met je keuze? Wij staan voor je klaar!
9,0

• Jack
    Review voor Buitenkado

verkeerde maat trampoline kado gehad van een vriend via deze website. Retourmogelijkheden zijn er bijna niet en ze komen je op geen enkele manier tegemoet.

Schandalig!

• Igor offenberg , ermelo
    Review voor Buitenkado

Geweldige snelle service van onze bestelling party easy Up tent , hij belt ons persoonlijk op om het te proberen te laten bezorgen en andere vervoerder voor de feestdagen te laten komen en is ook gelukt

• Meijer
    Review voor Buitenkado

Het schaduwdoek viel erg tegen. De maten zijn kleiner dan aangegeven (2,5 x 4,5 m ipv 3 x 5 m) en de polar wit kleur is afschuwelijk. Zelfs als de zon er niet op staat, moet ik de gordijnen dicht doen omdat het zo'n pijn doet aan mijn ogen. Ik wilde het doek terugsturen, maar dat mocht niet omdat ik het al had opgehangen. Ik kan toch pas weten of het bevalt als het doek daadwerkelijk hangt?! Echt waardeloze service. 60 euro verspild.

Antwoord van Buitenkado

Jammer dat je niet tevreden bent. Je mag bij ons een doek altijd bekijken, ophangen en passen. In dit geval heb je zelf aangegeven dat het doek al een aantal dagen hing op het moment dat je besloot het te willen retourneren. Dat maakt dat dit geen standaard retournering is.
    Zoals je een paar schoenen dat je in een stenen winkel hebt gekocht niet na een paar dagen dragen nog zonder problemen kunt terugbrengen, kan dat ook niet met een schaduwdoek dat een aantal dagen buiten heeft gehangen. Om te zien of het doek past en of de kleur bevalt, is een kortere periode namelijk ook toereikend. Ook dit is weer hetzelfde als bij een paar schoenen, waar je na een paar rondjes in de winkel beslist of de schoenen mooi zijn en lekker zitten.
    Als een doek een aantal dagen buiten heeft gehangen, is de waarde van dit doek verminderd omdat het niet meer als nieuw is. Je hebt bij de retouraanvraag bovendien zelf ook al aangegeven dat het doek/de ophangpunten vies zijn doordat het een aantal dagen heeft gehangen. De ontstane waardevermindering brengen wij in mindering op het retourbedrag. Om teleurstellingen en discussies na retournering te voorkomen, vermelden we al een schatting van de waardevermindering (op basis van ervaringen in het verleden) bij de retouraanvraag. Op dat moment is het je eigen keuze of je toch besluit om het doek te houden, of om toch te retourneren.

• Peter Oostveen
    Review voor Buitenkado

Opvouwbare buitentafel met wasbak besteld op 1 juni en op 2 juni al in huis! Supersnelle bezorging!

• Leonie
    Review voor Buitenkado

Mooie, stevige, goede trampoline. Veert goed, stevige palen, goed veiligheidsnet. Er passen makkelijk 3 kinderen in (9-7-2 jaar) Echt een aanrader!! Het foam om de palen is in 2 delen, ietsjes minder mooi, maarzeker niet minder stevig.

Het optioneel bij te bestellen trapje, hoort er niet bij en past ook niet echt tenzij je in de groene rand en net wilt knippen en het trapje staat veels te schuin.