Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
BumpBuddies heeft 86 5 ster reviews 86
BumpBuddies heeft 18 4 ster reviews 18
BumpBuddies heeft 2 3 ster reviews 2
BumpBuddies heeft 0 2 ster reviews 0
BumpBuddies heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Marcel Duim

    Na een uitstekende ervaring met mijn vorige auto die door de zware belading ( dakkoffer, fietsdrager voor 3 fietsen, bagage)tijdens de vakantie erg door zijn achterveren zakte. En er na het ( zeer eenvoudig)monteren van de bumpbuddies weer goed op hoogte was gekomen.Daarna bleek deze ook nog een veel betere wegligging te hebben; bochten en drempels voelden veel comfortabeler. Heb ik ze ook weer op mijn huidige auto gemonteerd.

  2. Nick van Dijk

    Goed product uit Nederland. Bump Buddy in de spiraalveer van een Peugeot Partner gedrukt en de wegligging is weer perfect.

  3. Hoe zou je BumpBuddies beoordelen?

  4. J.A.T. Biermans

    delevering was naar behoren goed ik was eerst nog niet overtuigd maar na montage ben ik helemaal overtuigd ales van de andere beoordelingen kloppen ik kan dit product aleen maar aan bevelen.

  5. Roco

    ervaring op lange duur. De Bumpbuddies zitten nu 5 jaar om de achterveren en functioneren nog steeds prima. Ben er heel tevreden over, was een prima aanschaf.

  6. Maurits Wardenaar

    Leveren op tijd. Eerst had ik mijn twijfels of dit een goede alternatief is maar nu ik de auto volgeladen en de caravan aangekoppeld heb ben ik echt tevreden over deze Bumpies. Het enige wat ik minder vind is de aanschafprijs, dit moet goedkoper kunnen dan 98 euro voor 2 stukken plastic.

  7. Steef Nikken

    Mijn auto hing wat achterover en ik vond dat optisch niet zo mooi. De montage van nieuwe veren en schokdempers maakte geen groot verschil in de hoogte. Door de montage van bumpbuddies kwam de auto 3 cm omhoog en zelfs met volle belading blijft dat zo. Ik merk geen enkel negatief effect op het veer- of stuurgedrag , dus ik ben er blij mee.