BumpBuddies

BumpBuddies

BumpBuddies is een bedrijf gespecialiseerd in veerversterkers (hulpveren) voor auto's. Onze producten zorgen ervoor dat uw auto niet meer doorzakt bij zware belading, dit verhoogt uw veiligheid en rijcomfort.

• Stop bump

Goede service!

• Bert Bentz van den Berg
    Geverifieerde klant van BumpBuddies

Het goede huisnummer op de adressering vermelden. Was zeer onzorgvuldig.

Beste Bert Bentz van den Berg,

Door een storing moest die dag alles handmatig worden ingevoerd, dit in combinatie met een flinke drukte heeft geleid tot deze slordige fout, onze excuses hiervoor.
    Wel ben ik blij om te zien dat het product en de verzendtijd + klantenservice u goed is bevallen.

Roel Huisman

• Hoe beoordeel je BumpBuddies?

• Adzer
    Review voor BumpBuddies

Snelle levering, eerlijke uitleg van direkteur Roel Huisman, helaas niet geschikt voor mijn auto, retourzending zeer snel, binnen een week afgehandeld!

• Ger Koenders

Goed produkt

• Paul Spruyt
    Geverifieerde klant van BumpBuddies

snel en goed communicatie met de verkoper. levering was snel.

• Michel Bruin

Snelle levering, goed materiaal

• mevlut oksas
    Geverifieerde klant van BumpBuddies

Werd goed uitgelegd en prima producten

Beste Mevlut,

Hartelijk bedankt voor uw reactie!

• Henry Dukel
    Geverifieerde klant van BumpBuddies

+ klantenservice: vragenworden snel beantwoord + snelhied levering: binnen paar dagen in huis - montage instructies: de foto's op de montageinstructies zijn een beetje klein - plastic tyraps ogen wat fragiel +/- kan nog niet beoordelen of product daadwerkelijk werkt.

Beste Henry,

Hartelijk bedankt voor uw reactie en feedback. Wij gaan de afbeeldingen van de montagehandleiding groter maken. De kabelbinders lijken misschien fragiel maar dat zijn ze zeker niet. Deze worden speciaal voor ons gemaakt en zijn ontzettend sterk maar toch goed hanteerbaar voor de montage.

• Emiel Broomans

Ik raad nooit iets aan

Beste Emiel,

Fijn dat u wel de tijd heeft genomen om ons te beoordelen, bedankt.

• arry V Dijk
    Geverifieerde klant van BumpBuddies

Vlotte afhandeling,en tot mij verbazing het werk echt super ,heb ze er zelf onder gezet,nu zón 400 km verder ze zitten nog mooi op hun plaats

Beste Arry,

Bedankt voor uw reactie! Nog veel prettige en veilige kilometers toegewenst.