Busslot
De leverancier van beveiligingssloten voor bedrijfswagens.
Laagste prijs garantie, snelle levertijd, altijd voorraad, zakelijk op rekening

Lidmaatschap per 16-02-2024 stopgezet

8,9
Filter 224 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 128 met beschrijving

• Dominik Zakarovský
    Geverifieerde klant van Busslot

mijn pakket is nog niet klaar om opgehaald te worden, maar ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat het al is geladen, ik weet niet wanneer de fout is opgetreden

• Niels De jong
    Geverifieerde klant van Busslot

De busslot in hoog glans zwart is binnen gekomen! Die verder helemaal super is! Alleen heel jammer dat je na je bestelling niet op de hoogte bent van verzending geen track en trace gehad! Zou een stuk fijner zijn als je dat wel zou krijgen!

• Joeri Heymans

top snelle levering

• John Stoker

Goed product snelle levering

• G.P.M. Schotvanger

top service

• Giovanni Verhoeven
    Geverifieerde klant van Busslot

Goed product mooi in carrosseriekleur gespoten! Communicatie kan beter vandaar 4 sterren ipv 5 sterren

• Remco Visser
    Geverifieerde klant van Busslot

Geen contact te krijgen met dit bedrijf. Na het doen van mijn bestelling lijkt het wel failliet

29/10/2023 verzonden bericht aan de klant prive:
    Beste Remco, wij hebben elkaar van de week telefonisch gesproken. Dat het pakket die ochtend geleverd was op het ingevoerde adres. En uiteraard er geen sprake van van uw bovenstaande opmerking. Graag zien we dan ook een aanpassing.

01/12/2023
    Toevoeging op mijn voorgaande opmerking; Dat hij mij belde gaf hij aan het niet te hebben ontvangen en wat wij allemaal "MOETEN" doen etc. En ik controleer dit en meneer wist niet eens dat het pakket al was bezorgd. Geen excuus en ook geen aanpassing tot op heden op de review.

• Toine van den Bleek
    Geverifieerde klant van Busslot

Kreeg de mail ter review voordat het product was geleverd. Maar ben gelijk gebeld en als het goed is komt het morgen binnen. Dan kan ik de spullen beoordelen!

• Hans Verhoeven
    Geverifieerde klant van Busslot

Nog niet ontvangen, klantenservice ook niet bereikbaar. Valt me vies tegen!

• B. A. Bayryam
    Geverifieerde klant van Busslot

There is No bill, no confirmation email no order number and no İtem delivery time was 2 working days now already one week…

• eddy derkink
    Geverifieerde klant van Busslot

kwam goed binnen,maar er is geen ondersteuning bij een vraag,moet um nog steeds installeren maar hoe? filmpje op you tube meer niet. en bij de vraag stuur een factuur op,al 5 keer gevraagd,krijg je niks op een vaag screenshot na,nooit meer iets van dit bedrijf,heb er al spijt van

Antwoord van Busslot

Geachte heer Derdink, wellicht moet u uw boekhoudsysteem laten aanpassen dat u de factuur niet wenst te ontvangen per Peppol. Wij hebben u inderdaad na uw aantijgende emails aangegeven dat wij keurig uw factuur hadden verzonden. Blijkbaar heeft u hem daarna ook gevonden. Betreft de montage hebben wij een uitgebreide handleiding online staan in PDF. Daarnaast mocht u er niet uitkomen kunt u gebruik maken van de montage mogelijkheid bij ons. We betreuren dan ook uw review. Groet Busslot.NL

• Mark Speijker
    Geverifieerde klant van Busslot

Geleverd volgens afspraak, geen klachten

• Bart vd Brink
    Geverifieerde klant van Busslot

Mooi product, niks mis mee. Ik zou 5 sterren geven als ik op de hoogte gehouden zou worden van de levering. Geef duidelijke mails en track en Trace code. Verder ben ik een tevreden klant

• B.D Van haren

Top service!

• m. tschumper c/o las burg 32620

excellent!

• Silvan
    Review voor Busslot

Goede service en snelle levering!

• Karot Avushyan
    Geverifieerde klant van Busslot

Beste ik heb geen factuur gehad, is al week gepasseerd van mijn bestellingen maar tot nu toe ik heb geen nieuws ook. Normaal gezien moet toch komen Max binnen 2 werk dagen !

Antwoord van Busslot

Beste Karot, zoals aangegeven factuur volgt na levering. Betreft de levering deze was naar Belgie dit wijkt vaak af van Nederland. En helaas is er bij u ook nog iets niet goed gegaan bij PostNL. Voorts heb ik u niet meer gehoord en verwacht ik dat u tevreden bent over onze producten.

• Jean pierre Lambrigts

Snel geleverd top

• Ron van der Linden
    Geverifieerde klant van Busslot

4 sterren beoordeeld. Zou 5 zijn als ik er ook een track en trace gemaild zou worden.

• Maris Minnaar
    Geverifieerde klant van Busslot

Prima sloten, snel geleverd.