Peggy Uyleman
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Buurtbloemist.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Zeer
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Zeer
Snelle levering en een heel mooi boeket
Mijn moeder blij kunnen maken met een bloemetje van Ranonkel. Een bekend adres voor haar, zij woonde in Middenbeemster. Het boeket staat nog steeds, enkele bloemen eruit gehaald die het niet meer goed deden. Zeer tevreden dus!
Snelle en duidelijke service en prachtig vers boeket! Blij mee
Mijn tante was ongelooflijk blij met haar prachtige boeken. Helemaal haar smaak en voorhaar makkelijk bij elkaar gebonden zodat hij zonder gedoe in de vaas kon. 'Dat is een goeie bloemist, hoor." zei ze. Die mag je onthouden. Ik begrijp de hint. En zal zeker vaker hier bestellen.
In de buurt, altijd beter.