Buy2fight.com

Buy2fight.com

Wij zijn een online winkel gespecialiseerd in de verkoop van vechtsportartikelen. Of je nu een professionele atleet bent of net begint met kickboksen, MMA of een andere vechtsport, wij hebben alles wat je nodig hebt om jezelf te beschermen en te verbeteren.

Onze selectie omvat bokshandschoenen, scheenbeschermers, stootkussens, kleding en nog veel meer. We hebben een uitgebreide collectie van topmerken en producten van hoge kwaliteit, zodat je altijd het beste kunt vinden wat bij jou past.

Onze missie is om jou te voorzien van de beste vechtsportartikelen en om jouw ervaring met ons zo aangenaam mogelijk te maken. We zorgen voor snelle verzending en veilige betalingsopties, zodat je binnen de kortste keren met je nieuwe uitrusting aan de slag kunt.

Onze passie voor vechtsporten is wat ons drijft om deze website te runnen en onze klanten te helpen hun doelen te bereiken. Of je nu traint voor een wedstrijd of gewoon voor de lol, wij hebben alles wat je nodig hebt om te slagen.

9,6

• Shinta
    Geverifieerde klant van Buy2fight.com

Snelle verzending, mooie producten.

• Hakan Sever
    Geverifieerde klant van Buy2fight.com

ik ben al een week op mijn spullen aan het wachten maar nog steeds niets ontvangen!!! In contact komen met ze is onmogelijk!!! Het is dat ik mijn verhaal hier kwijt wil anders is 1 ster te veel.
    Werd maandag gebeld door leverancier dat ik nu echt mijn bokshandschoenen zou ontvangen. Ik ervoor speciaal voor de raam gaan staan en constant de levertijd bijgehouden. Kreeg om 20:28 uur een mail dat Zojuist stond onze bezorger bij je voor de deur, maar werd er niet open gedaan. Ook bij de buren had onze bezorger helaas geen succes.
    Het is echt schandalig dit

• Hoe beoordeel je Buy2fight.com?

• Verhelst Bjorn

Het weer

• Harald & Tamara Vergeylen-Zonnekein

Correct

• User
    Geverifieerde klant van Buy2fight.com

Goede prijs, snel geleverd. Voor herhaling vatbaar.

• OTTO Verhoef

gewoon goed

• Yentl Beeckmans

Top service!

• Charlie Mercedes / LOBOS
    Geverifieerde klant van Buy2fight.com

Super schnelle Lieferung und top Qualität zu einem fairen Preis.

• Fonzie

Een goede service .

• michaela morrison

SNELLE SERVICE

• Steve
    Review voor Buy2fight.com

Super service, Pakket kwijt geraakt door de bezorgdienst, maar super snel opgelost door Buy2fight

• Roemer Hof
    Geverifieerde klant van Buy2fight.com

Deden wat ze hebben beloofd. Dag later alles netjes in huis.

• Martina
    Geverifieerde klant van Buy2fight.com

Ben blij met mijn bokszak handschoenen. Bezorging nog sneller dan verwacht. Ook prettige transporteur.

• ali güler

niet goede kwaliteit

• M.E.H.G
    Geverifieerde klant van Buy2fight.com

Bonuskleinkind was in de wolken

• Tjitske Mooijman
    Geverifieerde klant van Buy2fight.com

Keurige service, ga hier zeker vaker bestellen!

• Fatos Rexhaj

Zeer tevreden

• Valery Martens
    Geverifieerde klant van Buy2fight.com

Snelle levering en product is van goede kwaliteit.

• Cj Poelman

Toppy

• Michiel
    Geverifieerde klant van Buy2fight.com

Prima levering, nette site!