By Chloe
Geef jouw outfit meer spice met de sieraden en accessoires van By Chloe.
De zekerheden van https://www.bychloe.nl/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Mijn naam is Chloë van den Hurk. Eind 2019 ben ik officieel mijn eigen webshop gestart (www.bychloe.nl). Op mijn webshop verkoop ik alle musthave sieraden, accessoires en kleding volgens de laatste trends, met mijn webshop wil ik mensen inspireren met de passie en liefde die ik heb voor fashion. Elk sieraad vertelt voor de drager ervan een eigen verhaal. Ook geven sieraden een eigen karakter en een persoonlijke touch aan je styling.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020