By Linn
Webshop voor vegan haarverzorging, haarstylingsproducten en stylingstools. Ruime keuzen uit vegan en CG proof producten. Persoonlijk advies via whatsapp met Linda zelf. Voor elk haartype geschikte producten en tools. Snel en netjes thuisbezorgt.
haarproducten stylingstools zelfbruiner
3.248 klantbeoordelingen
Filter 2781 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1525 met beschrijving

• Dana Schats-Bonouvrie
    Geverifieerde klant van By Linn

Snel antwoord en advies op een vraag. Krijg gelijk een link naar de juiste producten! Super

• Manuel Bruins
    Geverifieerde klant van By Linn

Goeie levering met een leuk extraatje erin!!

• Hoe beoordeel je By Linn?

• Ingrid Knops
    Geverifieerde klant van By Linn

Helemaal geen dure producten en super goed resultaat!!!

• Nicole

Goede service

• Conny van der Groef
    Geverifieerde klant van By Linn

Heel erg tevreden over de producten en levering. Alles met zorg en de producten bevallen uitstekend.

• Sandra
    Geverifieerde klant van By Linn

Zeer goede service en hele fijne producten.

• Anita Fisser
    Geverifieerde klant van By Linn

Alle keren dat ik by Linn besteld heb, is t de volgende dag al in huis. Heel vaak hoef ik niet te bestellen want je doet superlang met de producten! Heel blij mee!

• Thea Lippe
    Geverifieerde klant van By Linn

Mijn 1ste bestelling was ik tevreden over. Dus ga zeker nog meer bestellen. Leuke filmpjes en duidelijk.

• Annemiek Linschooten
    Geverifieerde klant van By Linn

Goede website met ruim assortiment en duidelijke filmpjes met uitleg! Snelle service en klantvriendelijk

Hoi Annemiek,

Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je onze website, het ruime assortiment, de duidelijke filmpjes, en de snelle en klantvriendelijke service waardeert.

• Marjolein Arts
    Geverifieerde klant van By Linn

Heel fijn product maakt mooi mat en haar zacht

Hoi Marjolein,

Bedankt voor je positieve feedback! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met het product en dat het je haar mooi mat en zacht maakt.

• Erica van Kuik
    Geverifieerde klant van By Linn

Altijd keurig netjes verstuurd en fijne producten

Hoi Erica,

Bedankt voor je geweldige 5-sterrenreview! We zijn blij dat je tevreden bent met onze nette verzending en fijne producten.

• Sylvia
    Geverifieerde klant van By Linn

Goede service en snelle levering , hele fijne producten

Hoi Sylvia,

Bedankt voor je geweldige 5-sterrenreview! We zijn blij dat je tevreden bent met onze goede service, snelle verzending en fijne producten.

• Constance de Bell
    Geverifieerde klant van By Linn

Snelle levering en werkt goed

Hoi Constance,

Bedankt voor je 4-sterrenreview! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en dat het product goed werkt.

• Jacq De haas

Hoi Jacq,

Bedankt voor je 5-sterrenreview! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering.

• Tineke den Haan
    Geverifieerde klant van By Linn

Altijd snelle levering.. Blij met deze fijne produkten voor mijn krullen.

Hoi Tineke,

Bedankt voor je fantastische 5-sterrenreview! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en de producten voor je krullen.

• Abbeny Xhofleer
    Geverifieerde klant van By Linn

Levering duurde iets te lang, dit lag aan postnl, by linn reageerde heel vlot en netjes op mn mail. Heel blij met mn spray👌🏼

Hoi Abbeny,

Bedankt voor je geduld en begrip! PostNL heeft soms zijn eigen tijdlijn, maar gelukkig zijn wij er altijd om je te ondersteunen. Blij om te horen dat je uiteindelijk toch blij bent met je spray! 💨👌🏼

• Kim van dam
    Geverifieerde klant van By Linn

Webwinkel is super! Shampoo paste alleen niet bij mijn haar

Hoi Kim,

Bedankt voor je compliment over onze webwinkel! Jammer om te horen dat de shampoo niet helemaal bij je haar paste. We begrijpen dat het vinden van de perfecte match soms een uitdaging kan zijn, maar daar willen wij je graag bij helpen. Zou je contact met ons op kunnen nemen via info@bylinn.nl dan kunnen we samen er even naar kijken.

• Kathy
    Geverifieerde klant van By Linn

Duidelijke omschrijving op de site, snelle levering, goede communicatie tijdens het proces. Betrouwbaar en goede spullen.

Hoi Kathy,

Wat geweldig om te horen dat je zo blij bent met je ervaring bij ons! We streven er altijd naar om het best mogelijke service te bieden. Als je nog vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om ons te laten weten. Bedankt voor je geweldige review en je vertrouwen in ons!

• Corrie Van der leeden

Snelle levering.

Hoi Corrie,

Fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering! Als je nog verdere vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar!

• Herma
    Geverifieerde klant van By Linn

Snelle levering, prima producten die doen wat ze beloven!

Hoi Herma,

Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat onze producten doen wat ze beloven en dat je tevreden bent over de snelle levering. We beloven niet alleen, we laten het ook gebeuren! 😉