By Marija Forever Young

By Marija Forever Young

Marija Nanninga, oprichtster en eigenaresse van Schoonheidssalon Marija Nanninga in Zoetermeer, maakte in 2003 via haar toenmalige werk bij een gerenommeerde kliniek in Den Haag voor het eerst kennis met de fantastische producten van ene Paloma Cohen. Paloma is Bio-Chemicus en runt in Parijs een eigen cosmetica laboratorium. Hier ontwikkelt zij al deccenia lang serums, crèmes en maskers voor het hoogste segment in de cosmetica. Vele grote wereldmerken behoren tot haar clientèle. Toen ik in de Haagse kliniek deze producten voor haar cliënten gebruikte, raakte ik enorm onder de indruk van de kwaliteit en werking. Ik zag onder haar handen de huid zichtbaar verbeteren. In September 2019 ging dan ook een lang gekoeste­­­rde wens van mij in vervulling; de ontwikkeling van een exclusief private label voor haar eigen schoonheidssalon. In nauwe samenwerking met het laboratorium van Paloma Cohen werden de eerste twee producten ontwikkeld en op de markt gebracht onder de naam BY MARIJA FOREVER YOUNG. Vanwege het enorme succes is het private label inmiddels uitgebreid naar 7 fantastische topklasse producten.
9,9
Filter 88 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 50 met beschrijving

Geverifieerde klant van By Marija Forever Young

Fijne producten en snel geleverd

• Anne A.
    Geverifieerde klant van By Marija Forever Young

Zeer snelle service en heel mooi verpakt! Ondanks mijn verhuizing naar België blijf ik klant van Marija in Zoetermeer

• Hoe beoordeel je By Marija Forever Young?

• Heidi
    Review voor By Marija Forever Young

Heerlijke verzorgende producten die werken zoals beschreven!

• Marieke

Mooie producten & snel geleverd

• Yvonne
    Review voor By Marija Forever Young

Snelle levering. Pakket wordt als een kado afgeleverd. Super mooi en chique ingepakt. Kreeg zelfs een extra handcrème.
    Ik ben ook superblij met het product : Stem Cells Booster. Een heerlijke crème voor zowel dag en nacht.

Geverifieerde klant van By Marija Forever Young

Helemaal tevreden fijne producten mooi verpakt
    En een leuke attentie gekregen ,dankjewel!

• GR
    Review voor By Marija Forever Young

Marija is een geweldige vakvrouw en de producten die ze onder haar eigen label uitbrengt hebben een enorm goede prijs-kwaliteit verhouding.
    Sinds ik ByMarija gebruik krijg ik zo vaak complimentjes dat mijn huid er ruim tien jaar jonger uitziet (maar ik ben toch al weer 45). Ik kan het echt alleen maar aanraden.
    Geen La Mer voor mij, alleen nog ByMarija!

Met een pot van 50 ml doe ik meerdere maanden en ondertussen, spaar ik vast voor de volgende pot. Als je webshops niet vertrouwt, geen zorgen, je kunt ook vast bestellen en na levering pas betalen.
    De service is enorm klantgericht; toen de Stamcellen crème van 50 ml er een keer niet was, gaf Marija mij twee potjes van 30 ml voor dezelfde prijs!
    Alles is altijd mooi ingepakt en ook heel leuk om kado te doen.

Tip: er zijn ook kadobonnen van ByMarija!

• Suzan van Rooijen
    Geverifieerde klant van By Marija Forever Young

Heerlijke producten, fijne behandelingen en zeer deskundige en lieve mensen!

Geverifieerde klant van By Marija Forever Young

Heerlijke creme en snel geleverd

• Manuela Mientjes
    Geverifieerde klant van By Marija Forever Young

Geweldige service, had crème besteld 50 ml. Ipv 50 60 gekregen. Dat is nou service. Niet op voorrraad opgelost door 2 x 30 te sturen.

• Marieke de Ruiter - van Straalen
    Geverifieerde klant van By Marija Forever Young

Achteraf had ik misschien even moeten bellen voor advies, of had gebeld kunnen worden. Verder geen bijzonderheden, ben er heel blij mee

• Mireille van Kleij

Snelle service, mooi verpakt

• Anne A.
    Geverifieerde klant van By Marija Forever Young

Geweldige service bij mijn online bestelling. De producten zijn van hele goede kwaliteit!

• Saskia Bartels

• Fenneke

• Angela Delfsma
    Geverifieerde klant van By Marija Forever Young

Fantastische produkten. Snelle levering.

Geverifieerde klant van By Marija Forever Young

Al een paar keer besteld , fijne producten

• Franca
    Review voor By Marija Forever Young

Enthousiaste schoonheidsspecialistes. Snelle reactie op mijn vragen. Zowel de hyaluroncreme in combinatie met BTX5-serum als de rijkere Stem cells booster creme in combinatie met de Gold serum zijn super fijn in gebruik en eerlijk is eerlijk… je ziet echt resultaat.

• Manuela Mientjes
    Geverifieerde klant van By Marija Forever Young

Snelle levering. Heel mooi verpakt.

• Hermanna Fonteijn
    Geverifieerde klant van By Marija Forever Young

Snel, super mooi ingepakt. Lieve attenties toegevoegd