By Marija Forever Young

By Marija Forever Young

Marija Nanninga, oprichtster en eigenaresse van Schoonheidssalon Marija Nanninga in Zoetermeer, maakte in 2003 via haar toenmalige werk bij een gerenommeerde kliniek in Den Haag voor het eerst kennis met de fantastische producten van ene Paloma Cohen. Paloma is Bio-Chemicus en runt in Parijs een eigen cosmetica laboratorium. Hier ontwikkelt zij al deccenia lang serums, crèmes en maskers voor het hoogste segment in de cosmetica. Vele grote wereldmerken behoren tot haar clientèle. Toen ik in de Haagse kliniek deze producten voor haar cliënten gebruikte, raakte ik enorm onder de indruk van de kwaliteit en werking. Ik zag onder haar handen de huid zichtbaar verbeteren. In September 2019 ging dan ook een lang gekoeste­­­rde wens van mij in vervulling; de ontwikkeling van een exclusief private label voor haar eigen schoonheidssalon. In nauwe samenwerking met het laboratorium van Paloma Cohen werden de eerste twee producten ontwikkeld en op de markt gebracht onder de naam BY MARIJA FOREVER YOUNG. Vanwege het enorme succes is het private label inmiddels uitgebreid naar 7 fantastische topklasse producten.
Schoonheidsproducten
  • Hoe beoordeel je By Marija Forever Young?