De kralen armband is prachtig in mooi bruin/amber
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maud Hoff
- Marlène
Mooie en goede kwaliteit bloem- en strikjepin besteld, snelle levering en een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij.
Hoe zou je By Nolet beoordelen?
- Michel Heutink
Mooie producten van hoogstaande kwaliteit. Snel verzonden en goede service. Aanrader!
- Mariska
Mijn dochter Merel is dolblij met de gelijknamige oorbellen :) . Snel verzonden en heel leuk verpakt.
- Petra
Keurig en met veel zorg verpakt. Oorbellen zijn erg mooi.
- Marit
Snelle service en prachtige sieraden!!