CASA DORMI
Hoogwaardige webshop waar je gegarandeerd luxe beddengoed van de beste kwaliteit vind, voor een eerlijke prijs.

CASA DORMI helpt liefhebbers van kwaliteit en luxe van hun slaapkamer een luxe hotelretreat in eigen huis te maken. Een elegante, sfeervolle ruimte waarin ze – omringd door pure materialen, chique kleuren en zachtheid - volledig tot rust kunnen komen.
8,7
Filter 266 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 189 met beschrijving

• Marjan
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

Heel goed advies. Charlotte leeft zich goed in de wensen van de klant in. Keurig verpakt. Ondanks , dat de pakketbezorger het in de stronende regen had neergezet , was het droog.

• Sasha Da Silva

Heerlijk zacht

• Hoe beoordeel je CASA DORMI?

• Onbekend
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

De kussensloop was veeel te groot! Totaal niet de afmeting uit de webshop. Ik zou een nieuwe ontvangen maar tot dusver krijg ik geen contact met Casa Dormi. Retour is niet mogelijk zodra de verpakking is geopend. Bij deze webshop koop ik nooit weer!

• Rob Stam
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

Goede kwaliteit dekbedovertrek, snelle levering en ruime keuze

• Tessa Harte
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

Bestellen ging makkelijk. Producten waren een stuk goedkoper in vergelijking met andere aanbieders. Maar verzending liep steeds vertraging op. Helaas 1/3 deel van de bestelling niet ontvangen en na 1,5 week nog steeds geen antwoord van de klantenservice....dus daarom een slechte beoordeling.

• Mathilde Distelbrink
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

Ik heb het product goed ontvangen, maar had helaas de verkeerde maat besteld. Ik kon nergens terugvinden hoe ik t product kan retourneren. Vind ik n minpunt. Wil er nu wel aan toevoegen dat er heel snel is gereageerd op mijn mail en dat ik een retourlabel heb ontvangen . Dat is dan weer een plus waard

• ROXANNE CLARYSSE
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

ik kreeg geen melding dat mijn pakket verstuurd was en de afzender was CT webshop
    voor mij onbekend

• Cindy
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

Klantenservice reageert niet meer nadat ik vraag waar de rest van de bestelling blijft. Had ook een melding gemaakt van de kwaliteit van een hoeslaken die ik had besteld, worden er andere duurdere lakens aangesmeerd om het "op te lossen". Vage webshop..

• André Morssinkhof
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

Ik wilde een specifiek dekbed ( merk-materiaal-kleur). Vooraf werd mij verzekerd dat het op voorraad zou zijn. Bestelling geplaatst. Nog diezelfde dag een track en trace ontvangen (zending is aangemeld). Daarna gebeurde er niets. Zelf actie ondernomen. Het kon zeker geleverd worden maar onderzoek was nodig. Volgens mij is hier sprake van dropshipping. Alleen dit wordt niet verteld. Was wel duidelijker geweest. Positief was wel dat nadat ik de bestelling had geannuleerd geld snel terug kwam

• Fernanda Santos
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

Ik heb nog niks ontvangen.

• Aino
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

Linnen hoeslaken goed dik van stof/kwaliteit! Echter erg last van kreuken na erin te hebben geslapen, hoewel bekend bij linnen toch gehoopt dat het bij de dikte van dit linnen minder zou zijn.

• Erwin
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

Kreeg een mail dat het niet meer leverbaar is en ze een alternatief hadden. Dat is heel netjes. Maar er werd niet gezegd welk alternatief.
    Dit nagevraagd maar men reageert niet op de mail en ook niet op een nog later verstuurde mail.

Antwoord van CASA DORMI

Hi Erwin,
    Oei, wat ontzettend vervelend om te horen.
    Ik ga meteen met u meekijken en we gaan dit natuurlijk goed voor u oplossen!
    Het spijt me enorm dat uw order fout gegaan is en ik mail u meteen.

Met hartelijke groet,
    Charlotte STEAMRS

• Denise Van der Elburg
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

Ik had een laken van egyptisch katoen besteld. Het was gewoon katoen. Zo jammer. Geen communicatie over de levering. Laken was voor babybedje. Heb het maar gebruikt maar was niet blij.

• LUDO DEVUE
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

Snel ontvangen, product van goede kwaliteit.

• Xander Simonis

PRIMA SERVICE EN PRODUCT

• Mark Verveer
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

Alles klopte zoals vermeld!

• M.A.M. Tuijtelaars
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

Heb 2 lakens van Egyptische katoen besteld en vond de lakens niet lekker glad en soepel. Had ze al uitgepakt, dus kon ze niet meer retourneren. Had een veel betere kwaliteit verwacht. Erg ontevreden dus.

• Monica van Rooij
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

Na herhaaldelijk email verkeer NOG steeds niet complete bestelling mogen ontvangen. Ben enorm teleurgesteld in Casa Dormi. Hopelijk ontvang ik snel restant bestelling of terugstorting op mijn rekening. Wachten nogmaals af.

• Marianne Tuyn

Snel geleverd

• Gerdi
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

Snelle levering en precies wat we wilde, heel mooi!