CASA DORMI
CASA DORMI helpt liefhebbers van kwaliteit en luxe van hun slaapkamer een luxe hotelretreat in eigen huis te maken. Een elegante, sfeervolle ruimte waarin ze – omringd door pure materialen, chique kleuren en zachtheid - volledig tot rust kunnen komen.
-
R.A. Andriessen
Als je voor 1,5k aan lits-jumeaux dekbed aanschaft ga je niet voor minder dan Egyptische katoen of
-
Diana
Goed!
-
Hoe beoordeel je CASA DORMI?
-
Jolanda Cortlever
Mijn bestelling is nog steeds niet volledig, ondanks reclamatie en belofte het direct in orde te maken.
Antwoord van CASA DORMIGoedemorgen Jolanda, Het spijt me enorm om te horen dat hier iets niet goed gaat! Wij staan voor u klaar om dit direct op te lossen. U ontvangt meteen een bericht van mij omtrent uw order en wij gaan alles aan doen om er voor te zorgen dat uw negatieve ervaring wordt omgetoverd tot een positieve.
-
Blij met het beddengoed en de service van dit bedrijf
Mooie prijzen en heel mooi beddengoed. Fijn en snel geholpen door de klantenservice. Top!
-
Larissa
Super fijn geholpen
-
Ellen
bestelling gedaan en betaald, zou binnen 5 werkdagen worden bezorgd, echter geen mail of iets meer gekregen. Na 2 weken gemaild, wordt nagekeken. Daarna ook niets meer gehoord. Weer gemaild en bestelling laten annuleren, waarna wel bedrag teruggestort werd. Daarna kreeg mail dat product uitverkocht was (terwijl op site nog steeds gewoon te bestellen is)
-
Marjan
Heel goed advies. Charlotte leeft zich goed in de wensen van de klant in. Keurig verpakt. Ondanks , dat de pakketbezorger het in de stronende regen had neergezet , was het droog.
-
Sasha Da Silva
Heerlijk zacht
-
Onbekend
De kussensloop was veeel te groot! Totaal niet de afmeting uit de webshop. Ik zou een nieuwe ontvangen maar tot dusver krijg ik geen contact met Casa Dormi. Retour is niet mogelijk zodra de verpakking is geopend. Bij deze webshop koop ik nooit weer!
-
Rob Stam
Goede kwaliteit dekbedovertrek, snelle levering en ruime keuze
-
Tessa Harte
Bestellen ging makkelijk. Producten waren een stuk goedkoper in vergelijking met andere aanbieders. Maar verzending liep steeds vertraging op. Helaas 1/3 deel van de bestelling niet ontvangen en na 1,5 week nog steeds geen antwoord van de klantenservice....dus daarom een slechte beoordeling.
4-3-3024 aanvulling: uiteindelijk contact gekregen, klantvriendelijk en snel te woord gestaan en keuze gekregen tussen nalevering of geld terug. Uiteindelijk dus goed opgelost en beoordeling aangepast! -
Mathilde Distelbrink
Ik heb het product goed ontvangen, maar had helaas de verkeerde maat besteld. Ik kon nergens terugvinden hoe ik t product kan retourneren. Vind ik n minpunt. Wil er nu wel aan toevoegen dat er heel snel is gereageerd op mijn mail en dat ik een retourlabel heb ontvangen . Dat is dan weer een plus waard
-
ROXANNE CLARYSSE
ik kreeg geen melding dat mijn pakket verstuurd was en de afzender was CT webshop
voor mij onbekend -
Cindy
Klantenservice reageert niet meer nadat ik vraag waar de rest van de bestelling blijft. Had ook een melding gemaakt van de kwaliteit van een hoeslaken die ik had besteld, worden er andere duurdere lakens aangesmeerd om het "op te lossen". Vage webshop..
-
André Morssinkhof
Ik wilde een specifiek dekbed ( merk-materiaal-kleur). Vooraf werd mij verzekerd dat het op voorraad zou zijn. Bestelling geplaatst. Nog diezelfde dag een track en trace ontvangen (zending is aangemeld). Daarna gebeurde er niets. Zelf actie ondernomen. Het kon zeker geleverd worden maar onderzoek was nodig. Volgens mij is hier sprake van dropshipping. Alleen dit wordt niet verteld. Was wel duidelijker geweest. Positief was wel dat nadat ik de bestelling had geannuleerd geld snel terug kwam
-
Fernanda Santos
Ik heb nog niks ontvangen.
-
Aino
Linnen hoeslaken goed dik van stof/kwaliteit! Echter erg last van kreuken na erin te hebben geslapen, hoewel bekend bij linnen toch gehoopt dat het bij de dikte van dit linnen minder zou zijn.
-
Erwin
Kreeg een mail dat het niet meer leverbaar is en ze een alternatief hadden. Dat is heel netjes. Maar er werd niet gezegd welk alternatief.
Dit nagevraagd maar men reageert niet op de mail en ook niet op een nog later verstuurde mail.
Antwoord van CASA DORMIHi Erwin,
Oei, wat ontzettend vervelend om te horen.
Ik ga meteen met u meekijken en we gaan dit natuurlijk goed voor u oplossen!
Het spijt me enorm dat uw order fout gegaan is en ik mail u meteen.
Met hartelijke groet,
Charlotte STEAMRS -
Denise Van der Elburg
Ik had een laken van egyptisch katoen besteld. Het was gewoon katoen. Zo jammer. Geen communicatie over de levering. Laken was voor babybedje. Heb het maar gebruikt maar was niet blij.
-
LUDO DEVUE
Snel ontvangen, product van goede kwaliteit.