CASA DORMI
Hoogwaardige webshop waar je gegarandeerd luxe beddengoed van de beste kwaliteit vind, voor een eerlijke prijs.

CASA DORMI helpt liefhebbers van kwaliteit en luxe van hun slaapkamer een luxe hotelretreat in eigen huis te maken. Een elegante, sfeervolle ruimte waarin ze – omringd door pure materialen, chique kleuren en zachtheid - volledig tot rust kunnen komen.
Luxe beddengoed voor een eerlijke prijs, De meest hoogwaardige stoffen, High-end beddengoed merken
8,8
Filter 200 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 148 met beschrijving

• Annemarie Van der Voet
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

Ik moet het dekbedhoes strijken ,dat was verrassend

Antwoord van CASA DORMI

Hi Annemarie,

Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn u hier erg dankbaar voor.
    U geeft aan het verrassend te vinden dat het katoenen overtrek gestreken moet worden. Mocht u het vervelend vinden dat een overtrek een knisperende, kreuk-look heeft, raadt ik u aan om een andere stof te proberen dan Egyptisch katoen. Kies eerder voor een soepele, gladde stof zoals Katoen-Satijn of bijvoorbeeld Tencel. Knisperende katoen zal altijd wat kreukgevoeliger zijn.

Bij vragen mag u ons altijd mailen!

Met hartelijke groet,
    Team Casa Dormi

• Doornroosje
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

Mooie producten, uitstekend geholpen, snelle en correcte communicatie kortom: een aanrader!

• Hoe beoordeel je CASA DORMI?

• Anneke Peters
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

is nog niet leverbaar, dus kan er geen oordeel over geven

• Ingri

Mooie collectie, snelle levering

• R. Netten

Mooie kwaliteit

• Carola Lourensz
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

Ik wacht nog op de dekbedovertrek. Wanneer wordt het geleverd. Hierover geappt + gemaild tot heden geen reactie ontvangen.

• Anna Tapper Stoffels
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

Echt geweldige service. Mijn pakket moest naar Portugal verzonden worden, maar het transportbedrijf kon mijn adres niet vinden, maar Charlotte heeft mij super goed geholpen om mijn pakket hier te krijgen. En de kwaliteit en prijs van mijn molton is geweldig. Super bedankt

• Karin Soons
    Geverifieerde klant van CASA DORMI

Perfecte service, levering en gemakkelijk bestellen.

• Cisca Nederlof

Communiceren over levering