CBUY.NL

CBUY.NL

Detailhandel via postorder en internet.

Lidmaatschap per 16-01-2017 stopgezet

• Hakan Uslu
    Review voor CBUY.NL

Onlangs een Circulator XL tv beugel besteld via deze site. Bestelling ging vlot, werd snel bezorgd en was ook keurig stevig ingepakt. Het product is van goede kwaliteit en wij zijn er zeer tevreden mee! Cbuy.nl is een aanrader voor iedereen die opzoek is naar kwaliteit voor redelijke prijzen!

• Geurts
    Review voor CBUY.NL

Na gevraagd te hebben of ze een bankstel wilden bezorgen werd gelijk positief gereageerd. De vriendelijke mannen hebben het bankstel keurig op de plek gezet en ik ben er erg blij mee. Goede service dus en ook een zeer correcte afhandeling via mail en op de hoogte gehouden via sms.. Top dus!

• Joyce Diks
    Review voor CBUY.NL

ik ben er heel tevreden over de levering en de pump schoenstoel
    in het zwart/wit met Swarovski stenen, het is echt een aanrader
    voor dames die van echte hoge hakken houden is dit een sieraad
    in huis bij de kaptafel of slaapkamer

• Sumeyye Aslan
    Review voor CBUY.NL

De TV meubel (Oviedo stand) staat nu twee weken in onze woonkamer. Het ziet er heel mooi en degelijk uit. Alles was binnen de afgesproken termijn geleverd. Wij zijn zeer tevreden over de service en afhandeling en raden jullie aan iedereen aan.

Veel dank en groet

Sumeyye

• mariska
    Review voor CBUY.NL

Een HAK/PUMP stoel besteld, geleverd op de dag die was afgesproken duidelijke en goede communicatie en een prachtige stoel die ook nog eens lekker zit!

• H.Yilmaz
    Review voor CBUY.NL

Goede prijs voor zeer kwalitatiefe producten. Alles was op tijd afgeleverd
    volgens onze afspraken. Cbuy is een echte aanrader.

• Suraj Damrie
    Review voor CBUY.NL

CBuy.nl is een duidelijke site waar men voor een goed prijsje meubelen kunnen kopen. De bestelling was vlot en goed verlopen, de levering van de product was ook heel erg snel !
    Een goeie site met top service!