Ridderzwam 167

Marc Christiaanse beoordeelde op 2019-08-16

Prima, snel geleverd.

Arie Brands beoordeelde op 2019-08-13

Guy Schilperoort beoordeelde op 2019-08-11

Snelle levering en een mooi product. Helemaal onze verwachting.

Sammy Jordaan beoordeelde op 2019-08-07

Keurige service en snelle bezorging

j daling beoordeelde op 2019-08-04

Snel en goed

Rob van der Gaag beoordeelde op 2019-07-31

Prima zaak. Uitstekende klantenservice.

Niels Degenhardt beoordeelde op 2019-07-31

Mooi, stil en zuigt goed af.

George van Eijmeren beoordeelde op 2019-07-30

De geleverde dampkap zal worden gebruikt met koolstoffilter voor recirculatie.
Ik plaats de dampkap zelf, dit gebeurt na 4 september a.s.
Een echte teleurstelling tot op dit moment was het NIET afleveren door DHL Parcelservice (bestelnummer 16721) op de afgesproken datum maandag 22 juli.
Er werd gezegd dat zij tevergeefs rond 13:30 uur aan de deur waren geweest, maar dit is een onjuiste bewering geweest, laten we het netjes formuleren !
Uiteindelijk werd de dampkap op dinsdag 23 juli bezorgd waarbij de chauffeur/bezorger nogal gehaast en ruw manoeuvreerde waarbij
de mooi geschilderde voordeur bijna werd beschadigd.
En niet van deze tijd vonden wij, dat je geen richttijd van bezorgen kreeg, maar gewoon maar geduldig moest afwachten: "Het busje komt zo ".

Reactie van CENDO:
Beste George,

Bedankt voor jouw review. We snappen jouw opmerking met betrekking tot de levering. Onze excuus dat de bezorger niet erg netjes omging met de levering. We gaan aan de slag om een specifieker tijdvak aan te geven zodat je beter weet wanneer je de bezorging kunt verwachten. Veel plezier van je nieuwe aankoop.

J.G. van der Zande beoordeelde op 2019-07-29

Joscha De bie beoordeelde op 2019-07-27

Prima service, snelle levering. Alles netjes

Frans beoordeelde op 2019-07-27

Duidelijke website, goed op de hoogte gehouden tijdens het prompte leverproces. Prima product.

Flip Meulman beoordeelde op 2019-07-25

Jgj Potman beoordeelde op 2019-07-24

Remco Visser beoordeelde op 2019-07-23

Noureddine Marguoum beoordeelde op 2019-07-23

Hallo, ik ben zeer teleurgesteld in de afhandeling van bestelde voorwepen. tot twee keer toe is bestelling te laat geleverd.

ik weet niet of er een derde keer gaat komen.

m.vr.gr.
N.Marguoum

Reactie van CENDO:
Beste N. Marguoum,

Wat vervelend dat je bestelling te laat is geleverd. Onze excuus voor het ongemak. Ik hoop dat je alsnog veel plezier van je producten kan hebben.

Erwin van CENDO

Martijn de Jong beoordeelde op 2019-07-20

Boudewijn Coert beoordeelde op 2019-07-20

Cendo heeft mij een prima afzuigkap geleverd. De bezorgdienst DHL had wel een probleem. Zij leverden eerst het koolstoffilter en geen afzuigkap. Op mijn vragen reageerde de bezorger dat er geen ander pakket was. Een half uur later kwam de bezorger toch weer aan de deur met de afzuigkap.

Lisanne Hemel beoordeelde op 2019-07-19