CG Producten.nl

CG Producten.nl

De Webshop met ALLEEN CG vriendelijke haarproducten en accessoires. Start je met de CG methode of ben je al bezig dan is de perfecte shop voor je. Alle info en tips over hoe je het beste met de krullen kunt omgaan. Kwalitatief hoogwaardige producten!
haarproducten cgproducten krullen verzorging
9,4
Filter 1703 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1124 met beschrijving

• Carmen Wolvius

Prima! Snel bezorgd

• Karlien
    Geverifieerde klant van CG Producten.nl

Snel geleverd, netjes verpakt en goed aanbod op de website!

• Hoe beoordeel je CG Producten.nl?

• Zoe Chase
    Geverifieerde klant van CG Producten.nl

The bottles arrived but the product itself was cloudy and wouldn’t foam up, I tried shaking it and switching the bottles and nothing worked.

Hallo Zoe,
    Ik zie dat je pakket netjes is afgeleverd bij een pickup point en dat je deze ook hebt opgehaald. Verder zie ik geen communicatie? Zou je kunnen aangeven waarom je niet tevreden bent?
    Dit mag naar verkoop@cgproducten.nl of via 0886063800
    Groetjes cgproducten.nl

• Eva Lammers
    Geverifieerde klant van CG Producten.nl

Snelle levering. Helaas een product te kort bij levering, deze werd snel nagestuurd. Goede service!

• Esther
    Geverifieerde klant van CG Producten.nl

Fijne producten, goede info en snelle levering!

Antwoord van CG Producten.nl

Hi Esther, Dankjewel voor je review. Wij bij CGproducten.nl doen ons uiterste best om de Curly Girl en boys tevreden te houden. Wij hopen je de volgende keer wanneer jouw krullen weer verzorging nodig hebben terug te mogen zien bij ons. Groetjes het CGproducten team.

• Janneke
    Geverifieerde klant van CG Producten.nl

Altijd snelle levering, goede producten, ik bestel hier graag!

Antwoord van CG Producten.nl

Hi Janneke, Dankjewel voor je review. Wij bij CGproducten.nl doen ons uiterste best om de Curly Girl en boys tevreden te houden. Wij hopen je de volgende keer wanneer jouw krullen weer verzorging nodig hebben terug te mogen zien bij ons. Groetjes het CGproducten team.

• Heleen Hoff
    Geverifieerde klant van CG Producten.nl

Prima producten. Had meer verwacht van de Puffcuff, die glijdt helaas zo uit mijn haar. Retour gestuurd. Verder prima winkelen hier.

Antwoord van CG Producten.nl

Hi Heleen, Dankjewel voor je review. Wij bij CGproducten.nl doen ons uiterste best om de Curly Girl en boys tevreden te houden. Wij hopen je de volgende keer wanneer jouw krullen weer verzorging nodig hebben terug te mogen zien bij ons. Groetjes het CGproducten team.

• Soe

Kreeg gratis paasei. Leuk

Hi Soe,
    Graag gedaan, hopelijk was het paaseitje lekker en bevielen de producten.
    We zien je graag de volgende keer terug.
    Groetjes CGproducten.nl

• Mascha van den Bout
    Geverifieerde klant van CG Producten.nl

Producten komen niet in de originele verpakkingen aan of waar ze mee op de foto staan

• Vera
    Geverifieerde klant van CG Producten.nl

Duidelijke website, goede service en snelle levering!

Antwoord van CG Producten.nl

Hi Vera, Dankjewel voor je review. Wij bij CGproducten.nl doen ons uiterste best om de Curly Girl en boys tevreden te houden. Wij hopen je de volgende keer wanneer jouw krullen weer verzorging nodig hebben terug te mogen zien bij ons. Groetjes het CGproducten team.

• Debby
    Geverifieerde klant van CG Producten.nl

Levering is altijd snel en keurig inorde. Website is duidelijk en de products informatie is uitgebreid. Kortom fijne webshop!

Antwoord van CG Producten.nl

Hi debby, Dankjewel voor je review. Wij bij CGproducten.nl doen ons uiterste best om de Curly Girl en boys tevreden te houden. Wij hopen je de volgende keer wanneer jouw krullen weer verzorging nodig hebben terug te mogen zien bij ons. Groetjes het CGproducten team.

• Andrea Mulder
    Geverifieerde klant van CG Producten.nl

Fijn product , krijg er soepele golven/ krullen van in mijn haar zonder het te verzwaren.

Antwoord van CG Producten.nl

Hi Andrea, Dankjewel voor je review. Wij bij CGproducten.nl doen ons uiterste best om de Curly Girl en boys tevreden te houden. Wij hopen je de volgende keer wanneer jouw krullen weer verzorging nodig hebben terug te mogen zien bij ons. Groetjes het CGproducten team.

• Marianne

Snelle verzending, goed verpakt

Antwoord van CG Producten.nl

Hi Marianne, Dankjewel voor je review. Wij bij CGproducten.nl doen ons uiterste best om de Curly Girl en boys tevreden te houden. Wij hopen je de volgende keer wanneer jouw krullen weer verzorging nodig hebben terug te mogen zien bij ons. Groetjes het CGproducten team.

• KarinJ
    Geverifieerde klant van CG Producten.nl

Fijne travelsize producten besteld van Inahsi. Tot dusver bevallen deze mij erg goed. Verzorging zonder verzwaring.

Antwoord van CG Producten.nl

Hi karin, Dankjewel voor je review. Wij bij CGproducten.nl doen ons uiterste best om de Curly Girl en boys tevreden te houden. Wij hopen je de volgende keer wanneer jouw krullen weer verzorging nodig hebben terug te mogen zien bij ons. Groetjes het CGproducten team.

• Julie VdB
    Geverifieerde klant van CG Producten.nl

Snelle service + ook super vriendelijk. Kreeg er zelfs enkele paaseitjes bij. Super lief :)

Antwoord van CG Producten.nl

Hi Julie, Dankjewel voor je review. Wij bij CGproducten.nl doen ons uiterste best om de Curly Girl en boys tevreden te houden. Wij hopen je de volgende keer wanneer jouw krullen weer verzorging nodig hebben terug te mogen zien bij ons. Groetjes het CGproducten team.

• Madeleine Wintjens
    Geverifieerde klant van CG Producten.nl

Geweldige producten, mijn krullen zijn weer terug!

Antwoord van CG Producten.nl

Hi madeleine, Dankjewel voor je review. Wij bij CGproducten.nl doen ons uiterste best om de Curly Girl en boys tevreden te houden. Wij hopen je de volgende keer wanneer jouw krullen weer verzorging nodig hebben terug te mogen zien bij ons. Groetjes het CGproducten team.

• Xanthe Kerssens
    Geverifieerde klant van CG Producten.nl

Goede producten, snelle levering en ik had ook een vraag en ik werd heel snel geholpen.

Antwoord van CG Producten.nl

Hi Xanthe, Dankjewel voor je review. Wij bij CGproducten.nl doen ons uiterste best om de Curly Girl en boys tevreden te houden. Wij hopen je de volgende keer wanneer jouw krullen weer verzorging nodig hebben terug te mogen zien bij ons. Groetjes het CGproducten team.

• Angela Dahorea
    Geverifieerde klant van CG Producten.nl

Snelle levering, alles netjes verpakt, en duidelijke communicatie.

Antwoord van CG Producten.nl

Hi Angela, Dankjewel voor je review. Wij bij CGproducten.nl doen ons uiterste best om de Curly Girl en boys tevreden te houden. Wij hopen je de volgende keer wanneer jouw krullen weer verzorging nodig hebben terug te mogen zien bij ons. Groetjes het CGproducten team.

• Orlanda Van Bossé

Mooie prijzrn. Snelle levering

Antwoord van CG Producten.nl

Hi Orlanda, Dankjewel voor je review. Wij bij CGproducten.nl doen ons uiterste best om de Curly Girl en boys tevreden te houden. Wij hopen je de volgende keer wanneer jouw krullen weer verzorging nodig hebben terug te mogen zien bij ons. Groetjes het CGproducten team.

• Gélina Hoekstra
    Geverifieerde klant van CG Producten.nl

Heb nog maar één keer wat besteld en dat is goed

Antwoord van CG Producten.nl

Hi Gelina, Dankjewel voor je review. Wij bij CGproducten.nl doen ons uiterste best om de Curly Girl en boys tevreden te houden. Wij hopen je de volgende keer wanneer jouw krullen weer verzorging nodig hebben terug te mogen zien bij ons. Groetjes het CGproducten team.