CG Producten.nl

CG Producten.nl

De Webshop met ALLEEN CG vriendelijke haarproducten en accessoires. Start je met de CG methode of ben je al bezig dan is de perfecte shop voor je. Alle info en tips over hoe je het beste met de krullen kunt omgaan. Kwalitatief hoogwaardige producten!
De zekerheden van https://www.cgproducten.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Deze CG Shop begonnen omdat ik zelf deze methode volgende maar op het internet iets miste.. We hebben er denk ik wel voor gezorgd dat alle informatie & producten te vinden zijn in onze shop. Kwalitatief hoogwaardige producten, budget producten maar ook merken, die erg populair zijn in het buitenland, en wij speciaal voor onze krullenbollen uit het buitenland importeren. Deze merken brengen wij als eerste op de markt in Nederland en proberen vaak ook exclusief dealer te worden. Ook voor adviezen staan wij altijd klaar! En utieraard houden we de markt goed in de gaten om mee te gaan met de vraag in de markt.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019