Topgezondheidsproducten

Topgezondheidsproducten

Mediphos OTC Consumer Health B.V. levert gezondheids- en verzorgingsproducten voor consumenten die kwaliteit, innovatie en duurzaamheid naast een goede werking belangrijk vinden. Voor mensen die verantwoordelijkheid nemen en die zichzelf willen behandelen in het geval van kleine kwalen, zich goed willen verzorgen of goed willen beschermen met topproducten. De Herbapharm divisie is gespecialiseerd in bad en body producten.

Mediphos OTC maakt onderdeel uit van Mediphos Group B.V. waarbij de zusterfirma Mediphos Medical Supplies B.V. als onafhankelijke, zelfstandige import/ handelsonderneming van humane in-vitro diagnostica alle diensten verzorgt. Daarmee wordt voldaan aan alle eisen om op betrouwbare wijze, hoogwaardige producten te leveren van een aantal daartoe geselecteerde leveranciers vanuit de gehele wereld, met een hoge mate van kennis en service voor een redelijke prijs. Mediphos is ISO gecertificeerd.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018