CS Interiors

CS Interiors

Welkom bij CS Interiors! Bij CS Interiors draait alles om jou als klant. Daarom staat bij ons de klantenservice en persoonlijke hulp op 1. Naast onze klantenservice bieden we een snelle levering van kwalitatief hoogwaardige meubels tegen een betaalbare prijs, dit in 2 tot 3 werkdagen!
mangohout snelle levering goede communicatie
9,9

• V Son
    Geverifieerde klant van CS Interiors

De service van cs interieurs is goed. Artikel wat kwam was niet juist maar kon het zonder probleem weer op laten halen

• Bertjan en Tanja
    Geverifieerde klant van CS Interiors

Wij zijn mega goed geholpen door CS Interiors en zijn super blij met onze mooie klok! Wij waren vol spanning aan het wachten op onze bestelling die maar niet kwam. Uit eigen initiatief nam het bedrijf contact op met de vraag of we onze bestelling al hadden ontvangen omdat de bezorging wisselend in hun systeem als bezorgd en dan weer niet bezorgd stond. Dit was exact wat wij ook in de PostNL app zagen. Contact met PostNL vanuit ons bracht ons niets verder. Zij hebben zelf contact gelegd met PostNL en waren zelfs bereid, omdat PostNL er een potje van gemaakt had, om zelf te komen met onze bestelling. Gelukkig was dat uiteindelijk niet nodig. Max, bedankt! Aan jouw proactieve houding en service heb je deze 5 sterren dik verdiend!

Hi,

Bedankt voor de mooie review! Als we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen staat ons team altijd voor jullie klaar!

Team CS Interiors

• Hoe beoordeel je CS Interiors?

• Sarina

Top geregeld!

• Tristan Van Nordennen
    Review voor CS Interiors

Goede communicatie, scherpe prijs en snelle levering. Zeer tevreden met dit bedrijf.

• Harry
    Geverifieerde klant van CS Interiors

Goede en snelle communicatie, snelle levering, tv meubel is wat we er van verwachtten.

Hi,

Bedankt voor je mooie review! Gelukkig bevalt jullie nieuwe tv-meubel. Veel woonplezier!

• Patrick Monteau
    Geverifieerde klant van CS Interiors

Makkelijke layout van de site, snelle bezorging. Ging soepel dus volgende keer weer hier bestellen!

• Miranda den Haan
    Geverifieerde klant van CS Interiors

Top geregeld, bestelling op tijd binnen.
    Leuk contact gehad.

• Kees Van Rooden
    Geverifieerde klant van CS Interiors

Goede service en snelle levering degelijk product staat leuk in mijn interieur.

• Nick B

Mijn bestelli

• Lars Zijlmans
    Geverifieerde klant van CS Interiors

goede kwaliteit meubels goede service na dat ik nog een paar vragen had en een snelle levering zeker een aanrader!

• Monique
    Geverifieerde klant van CS Interiors

Keurige afhandeling van de bestelling, netjes op de hoogte gehouden van de levering en snel in huis.

• Marieke v Deursen
    Review voor CS Interiors

Super leuk kommetje gekocht! Goede kwaliteit en snelle levering! Ook erg fijn dat je van de bezorgdienst waar ze gebruik van maken een mailtje ontvangt waarop je zelf kunt kiezen op welke werkdag je geleverd wilt hebben en dan ook nog eens de dag voor levering een sms ontvangt met welk dagdeel er geleverd wordt! Ik weet wel waar ik moet zijn voortaan! Super dank je wel CS Interiors, tot de volgende keer!

• Mitch Kraal
    Geverifieerde klant van CS Interiors

Bestelling is vlot verlopen! Ook de klantenservice liep goed, nadat ik een aantal vragen had over een product kreeg ik snel antwoord!

Hi,

Bedankt voor je mooie review. Als we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat graag!

• S. Rathbone
    Review voor CS Interiors

Was een snelle nette levering.

• Adrienne Verhoeven
    Geverifieerde klant van CS Interiors

Meubelstuk was niet op voorraad, werd meteen op de hoogte gesteld en gehouden. Toen het meubel op voorraad was werd ik meteen opgebeld en is er een leverafspraak gemaakt. Een aanrader!

• A de Waart
    Geverifieerde klant van CS Interiors

Erg goede communicatie en super snelle levering van een salontafel, een aanrader.

Hi,

Bedankt voor je review. Hopelijk bevalt de salontafel!