CUS
CUS® Express yourself ✨
Elk sieraad vertelt een verhaal… jouw verhaal.
9,2
Filter 107 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 63 met beschrijving

• Anke Trouwborst
    Geverifieerde klant van CUS

Had 3 bedels besteld waarvan 1 gratis. Product werd snel en netjes geleverd. Echter na 1 dag 1 bedel eraf..
    Gelukkig nog gevonden. Dag later andere bedel weg. Niet meer te vinden natuurlijk. Dus ben niet zo blij met bevestiging aan armband. Hoop dat de andere nu blijven zitten. Heel jammer. Zal dus niet zo gauw meer bestellen.

Beste Anke,

Wat vervelend om te horen dat je de bedels zo snel bent verloren, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Fijn dat we elkaar konden spreken over een passende oplossing. We hopen dat je nog veel plezier hebt van je CUS sieraden!

• Sandra Pikaar
    Geverifieerde klant van CUS

Snelle service en mooie producten! Prijs-kwaliteit is perfect

• Hoe beoordeel je CUS?

• Tamara Scheurwater
    Geverifieerde klant van CUS

Prachtige sieraden en heel mooi verpakt!

• Suz Bouwers
    Geverifieerde klant van CUS

Binnen 1 dag dragen zijn alle bedeltjes eraf.

Beste Suz,

Wat vervelend om te horen dat je de bedels zo snel bent verloren, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Fijn dat we elkaar konden spreken over een passende oplossing. We hopen dat je nog veel plezier hebt van de bedels!

• Ingrid De Moor
    Geverifieerde klant van CUS

Super mooie, leuke bedeltjes, helaas na een paar uur dragen, waren er al 2 afgevallen. Het ringetje zou harder moeten klikken.

• Patricia Tabak
    Geverifieerde klant van CUS

Snelle levering en mooi verpakt!

• Jeanny Schnitzler

Mijn bestelling gisteren gedaan
    En vandaag al in de bus
    Mooi verpakt en ziet er goed uit
    Ben er blij mee

• lilian Reijnen
    Geverifieerde klant van CUS

Hele mooie ketting met hanger,ben er erg blij mee ♥️♥️♥️

• Bianca
    Geverifieerde klant van CUS

Mooie prijzen en goede service! De sieraden zijn zoals verwacht en ze zijn leuk ingepakt.

• Sanna
    Geverifieerde klant van CUS

Site makkelijk, leuke spullen. Snelle bezorging.

• Linda De jager
    Geverifieerde klant van CUS

Op Bonaire in aanraking gekomen met CUS sieraden. Wat een mooie collectie hebben ze. Nog leuker dat we in Nederland de collectie kunnen uitbreiden. Gewoon online te bestellen: Goede klantenservice, reageren snel. Voor iedereen een echt aanrader.

• Inge Koolen
    Geverifieerde klant van CUS

Er zat een extra ringetje bij die meteen door midden brak toen ik hem uit de verpakking haalde. Shit happens, maar dit is jammer. Gelukkig meteen reactie van Cus ontvangen en ze gaan me compenseren. Top hoor 👍🏻

Beste Inge,

Wat vervelend dat het extra ringetje zo snel door midden brak. Fijn om te horen dat je blij bent met onze service!

• Karin Konings-Kampers

Waardeloos, een baby-armbandje

Beste Karin,

Wat vervelend dat de armband tegenviel. Fijn dat we samen tot een oplossing zijn gekomen!

• Wendy Van der Lubbe
    Geverifieerde klant van CUS

Super mooi, precies wat ik bedoelde, ik ben er heel blij mee!!

• Jette Wildemors

Mooie armband

• Maya Soedhoe

Goed service optijd ontvangen

• Marina Brugmans
    Geverifieerde klant van CUS

Korrekt en snel ontvangen.

• Simone
    Geverifieerde klant van CUS

Onvolledige bestelling, slechte communicatie, dan moet ik alles terugsturen op mijn kosten, dan krijg ik mijn geld terug en dan moet ik alles opnieuw bestellen en dan maar hopen dat het goed komt. Geen service mogelijk om gewoon het missende op te sturen en uiteindelijk geen respons na meerdere berichten waarin ik vriendelijk heb verzocht om een oplossing en meer informatie. Duidelijk hun zaakjes niet op orde en absoluut niet klantvriendelijk. Daarnaast twijfel ik of hun

• Elke Cannaert
    Geverifieerde klant van CUS

Snelle levering. Dochters zullen tevreden zijn!

• Yvet Briels
    Geverifieerde klant van CUS

De bestelling valt me erg tegen.. Ik koos voor een edelsteentje en dacht deze is subtiel. ik heb jullie gezien op de libelle beurs en daar kocht ik een ketting met bedel. ik dacht bestel nog een leuke bedel voor aan deze ketting maar nu valt die me echt heel erg tegen.. Het steentje is kwa vorm heel lelijk en niet in verhouding.. het lijkt wel een schoentje van ver af. jammer op de beurs hadden jullie zulke mooie dingen.

Beste Yvet,

Wat vervelend dat je bestelling was tegengevallen, dat vonden we natuurlijk erg vervelend om te horen. Omdat het natuursteen is, kunnen alle steentjes qua kleur en vorm nogal van elkaar afwijken. We hopen dat je tevreden bent met het nieuwe edelsteentje die we je hebben opgestuurd. Je mag ons altijd bellen of mailen wanneer je ergens niet tevreden over bent, we denken graag mee over een juiste oplossing.