Cacaobomen.nl

Cacaobomen.nl

Wij zijn cacaobomen.nl, met een passie voor alles wat groeit en bloeit en een meer dan speciale interesse voor de cacaoboom. Heel blij worden wij van het zaaien en kweken van de cacaoplant en geven graag onze passie door. Ook kweken wij speciaal voor jou mooie cacaobomen die je thuis verder kunt laten groeien, de prachtige bloemen kunt laten bloeien en na veel zorg uiteindelijk zelf de vruchten kunt plukken.
De zekerheden van https://www.cacaobomen.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Cacaobomen.nl is een kwekerij met een webshop voor particulieren, ik heb het initiatief genomen om Theobroma Cacaoplanten voor in de huis of tropische tuin te kweken zodat ook u een pareltje in in huis kan plaatsen en uiteindelijk de vruchten van kunt plukken ;)

Uiteraard wil ik mijn passie en kundigheid met u delen, en u zo goed mogelijk helpen met al uw vragen over Cacaobomen, mijn motto is : Een eerlijke prijs, gegarandeerde kwaliteit en 100% groeigarantie, en daar ben ik trots op!

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021