Schoolstraat 29
6581BG malden
KvK 100.35.417

Bol.com 12 8,8

Toos van Doorn beoordeelde op 2019-09-17

De calconditioner werkt meteen. Dit merk je aan zachte huid en haren na het douche en wassen. Wat erg veel opvalt is dat de glazen die je met de hand afwas mooi helder zijn en stralen als nooit te voren. Het zelfde geld voor de vaat uit de vaatwasser. Tevens heb je veel minder schoonmaak middelen, douchschuim enz. Hetis betaalbaar en makkelijk te instaleren. Erg blij met deze calconditioner

Jan Baijens beoordeelde op 2019-09-17

Goede informatie, gemakkelijk te bestellen, zeer snelle levering , goed verpakt en als toetje enkele lekkere merci's

Wim beoordeelde op 2019-09-02

Snel effectief. Installatie was makkelijk, alles zat er bij.

Renée Mettrie beoordeelde op 2019-08-02

Correcte levering, correct antwoord op mijn vragen. Het product zelf kan ik natuurlijk nog niet beoordelen.

Dirk beoordeelde op 2019-07-02

Volgende dag al in huis. Al vrij snel resultaat. Erg tevreden.

Greta Van Limmen beoordeelde op 2019-06-15

WIJ HEBBEN ER BAAT MEE MAAR WE HEBBEN HEM NOG NIET ZO LANG !

Arnold Stuijk beoordeelde op 2019-06-08

Alles top en zeer snel.

Hans v Oorschot beoordeelde op 2019-05-30

Apparaat doet wat het beloofd.

M Bouwman beoordeelde op 2019-05-13

Superservice, ook nadat bleek dat ik de verkeerde versie van de Calconditioner had besteld. Ik had snel het juiste apparaat in huis. Service zoals het hoort.

Hans Vermeer beoordeelde op 2019-05-13

Goed verpakt, volgende dag geleverd. Helemaal kompleet, eenvoudige montage. Kortom, helemaal tevreden.

Hein Haasjes beoordeelde op 2019-05-07

Zeer tevreden. ‘S middags besteld en de volgende dag in huis

FW Schulze beoordeelde op 2019-04-30

Snel in huis , waar voor je geld👍

Tanja Dekker beoordeelde op 2019-04-12

heel tevreden over het apparaat
makkelijk te monteren op de waterleiding
snelle levering en keurig verpakt.
goed advies en ben zeer behulpzaam te woord gestaan door get bedrijf

Ad Strijbos beoordeelde op 2019-03-13

Geweldig, vandaag besteld en morgen in huis. Lekkere merci's bij de bestelling.

Marc van Oostendorp beoordeelde op 2019-03-05

Gekocht op advies van mijn zus, zij is er erg tevreden over.

345 345 beoordeelde op 2019-02-24

Volgende dag geleverd en al snel een goed resultaat

M.M.J van den Oetelaar beoordeelde op 2019-02-16

Tevreden

Roelof Kliphuis beoordeelde op 2019-02-12

Redelijk gemakkelijk te installeren. Afwachten of het werkt. We vinden, dat het water anders smaakt, dus er is zekeral iets van te merken.

Jan Pooters beoordeelde op 2019-02-11

Levering op tijd nu afwachten of deze ook goed werkt !

D.J. van den Berg beoordeelde op 2019-02-10

Snelle levering. Duidelijke instructie bijgeleverd. Alles aanwezig wat besteld was.