Calconditioner watertechniek

Calconditioner watertechniek

Zoekt u een waterontharder die echt werkt? De elektronische waterontharder van CalConditioner biedt de ideale oplossing.
#waterontharder @calconditioner
Filter 156 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 126 met beschrijving

• Peter

• Casper Quispel
    Geverifieerde klant van Calconditioner watertechniek

Zeer snelle aflevering in deze drukke tijd

• Hoe beoordeel je Calconditioner watertechniek?

• Jan Kompier
    Geverifieerde klant van Calconditioner watertechniek

voldoet aan de gestelde eis van minder/geen kal in leidingwater

• Luc Thys

Snelle en vlotte levering

• Paul Klinkert
    Geverifieerde klant van Calconditioner watertechniek

De verzending is prima, de volgende dag in huis.
    Goed verpakt, een beetje lastig het typenummer te vinden,(je wilt toch weten of je het juiste apparaat geleverd hebt gekregen), maar uiteindelijk wel gevonden, staat redelijk klein op het kastje zelf.
    Kan nog niet heel veel over de effectiviteit van het apparaatje zelf zeggen, heb het nu anderhalve week in huis.....,kalk lijkt wel iets te zijn verminderd, maar dat kan ook zijn omdat ik heel graag wil dat het werkt??
    €1500+ voor een serieuze ontkalker vind ik gewoonweg teveel, dus het zou geweldig zijn als zo'n apparaat doet wat het beloofd!!
    Maar harde bewijzen zijn er volgens mij nog niet?
    Volgens velen werkt magnetische, en electrisch magnetisch ontkalken niet, ik zou dat graag ontkrachten, maar dan moet ik nog even een maand of anderhalf
    wachten....,hoop dan meer te kunnen melden over het resultaat.

• Oscar de Boer
    Geverifieerde klant van Calconditioner watertechniek

Ik was verbaasd over de professionele kwaliteit. Het kastje is van slagvast kunststof zoals ik dat wel vaker tegenkom in grote installaties. Even opengemaakt (nieuwsgiering) en zag dat het geheel is afgeschuimd. Dat heeft geen invloed op de werking maar wel voor een langere levensduur. Dat zie ik graag. Boven verwachting!

• Arno Keunen
    Geverifieerde klant van Calconditioner watertechniek

ik heb het apparaat nu 2 weken en heb kalk meting gedaan, maar ik heb tot nu nog geen resultaat

Antwoord van Calconditioner watertechniek

Beste Arno, de CalConditioner haalt de kalkdeeltjes niet uit het water maar maakt ze onschadelijk. Ze komen door de CalConditioner in een "toestant" waarin ze elkaar afstoten in plaats van aantrekken waardoor je kalkaanslag voorkomt. Als je gaat meten dan zie je inderdaad dat het aantal kalkdeeltjes hetzelfde blijft.

• Tijmen Sarneel
    Review voor Calconditioner watertechniek

Na alle goede reviews(de slechte komen ongefundeerd over) hier gelezen te hebben het apparaat gekocht en geinstalleerd.
    Helaas merkte ik na enkele maanden nog geen verschil. De leverancier een mailtje met foto van de installatie gestuurd, en gauw kwamen we erachter dat ik het niet optimaal had aangesloten.
    Meerdere malen contact gehad(supersnel en op zondag!) en uitgekomen bij een 'net niet optimale' setting.
    De volgende werkdag lag er een pakketje met daarin een andere (duurdere) versie met langere kabels waardoor het nu op mijn onhandige waterleiding alsnog goed aan te sluiten is.
    Ohja, en een chocolaatje, en ik was al supertevreden.

Goed, ik voel me bijna een tellsell verkoper, maar zo'n goede service is tegenwoordig zeldzaam, en ik waardeer het enorm!

• Jack Wijnands
    Geverifieerde klant van Calconditioner watertechniek

Levering op tijd, makkelijke montage

• Wessel
    Review voor Calconditioner watertechniek

Hebben de Calconditioner nu 6 weken in gebruik en de douchekop is nog steeds schoon. Ook in de waterkoker geen kalk meer. Zonde dat we hiermee zo lang gewacht hebben.