Cananga
Wat betekend Canaga eigenlijk ? Cananga komt eignelijk van het latijnse woord: Cananga odorata. Wat de Latijnse benamimg is voor heerlijke ruikende bloem (en onze favoriet) Ylang Ylang ! Gedreven door een grote passie voor essentiële oliën en aanverwante artikelen zijn wij onze webwinkel gestart in 2021. Essentiële oliën als “de essentie” van alles wat leeft. De natuur geeft het aan ons, og eigenlijk hebben we het te leen. Canaga wil dan ook met het diepste respect met deze kostbaarheden omgaan. Bij Cananga draait alles om het leveren van de beste kwaliteit producten tegen een eerlijke prijs. Wij zijn trots dat wij ons eigen merk essentiële oliën verkopen, zo kunnen wij de zuiverheid en de puurheid hiervan garanderen !
De zekerheden van https://www.cananga.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Zoals essentiële oliën de ziel is van planten, bomen en bloemen, zou een ondernemer dat moeten zijn van zijn onderneming. Als die kern, dat "kloppend hart" er niet meer is, kun je net zo goed stoppen. Mijn passie voor het ondernemersvak is er nog altijd, en eens ermee in aanraking te zijn gekomen verdwijnt dat nooit meer. En dal geldt zeker voor de prachtige producten die wij mogen aanbieden via onze webwinkel www.cananga.nl Hierin staan de oliën, de kwaliteit, eerlijkheid en de klant voorop. Eerlijke adviezen, over prachtige krachtige producten, vol passie...dat is Cananga !

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022