Candy Case
De beste iPhone hoesjes shop je bij Candy Case
Ben je op zoek naar een nieuw telefoonhoesje? Zoek dan niet verder. Bij Candy Case vind je de leukste hoesjes voor jouw iPhone. Een goed telefoonhoesje die jouw telefoon optimaal beschermd is een must have voor elke iPhone eigenaar. Het zou namelijk zonde zijn als je jouw telefoon valt en daardoor beschadigt. De hoesjes van Candy Case zijn daarom de perfecte combinatie tussen de ultieme valbescherming en een leuke uitstraling.

8,6
Filter 277 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 143 met beschrijving

Taal

• Rosa
    Review voor Candy Case

Ik heb mijn producten retour gestuurd en ik heb de betaling van Klarna op geretourneerd gezet, maar jullie hebben de betaling door laten gaan terwijl ik alle producten heb terugggestuurd. Meerdere malen mails gestuurd, daar is geen antwoord op gekomen en er wordt dus niet gekeken naar een oplossing. KOOP HIER ALSJEBLIEFT NIETS!

Antwoord van Candy Case

Hoi Rosa

Wat vervelend om te horen. Op je laatste mail hebben we nooit een reactie gekregen wat je ordernummer was en hebben je daarom niet kunnen helpen.

Je hebt ons op 20 juni gemaild dat je je bestelling per ongeluk 2x hebt ontvangen en je hebt hem zelf 1x terug gestuurd.

Zoals je kunt begrijpen, kunnen we hem dan maar 1x terugbetalen aangezien door een fout in ons systeem we hem 2x hebben verzonden. De door jou ontvangen koorden zijn maar 1x gefactureerd door klarna. Hierover hebben we ook contact gehad.

Mocht je de bestelling wel 2x hebben teruggestuurd dan ontvangen we graag de track & trace code om dit met je op te lossen.

• Annemieke Pelt
    Geverifieerde klant van Candy Case

• Hoe beoordeel je Candy Case?

• Maureen Huijzer den Toom
    Geverifieerde klant van Candy Case

Snelle afhandeling beschadigd item door vervoerder.

• Anna
    Geverifieerde klant van Candy Case

Kwalitatief niet goed. De print op het hoesje was al half vervaagd toen het aan kwam

• Anne
    Review voor Candy Case

Hoesje gaat slecht over de telefoon en is van slechte kwaliteit. Meteen barsten en krassen in het hoesje na 1 week gebruiken.

• Sofie De Schryver
    Geverifieerde klant van Candy Case

Snelle levering, super mooi hoesje!

• R
    Geverifieerde klant van Candy Case

Vlotte levering. 2-3 dagen onderweg.

• Chantal Leeflang-Zeeman
    Geverifieerde klant van Candy Case

Snelle levering en mooie kwaliteit. Twijfelde je net als ik al een tijdje en klikte je de pagina weer weg? Gewoon bestellen want je krijgt geen spijt ervan.

• Solange Brian

Twin

• Roos
    Geverifieerde klant van Candy Case

Super snel en goede kwaliteit!

• S
    Geverifieerde klant van Candy Case

Kwaliteit van de print op het hoesje laat te wensen over... is erg pixel-achtig en slecht geprint. Het duurde lang voordat ik het pakketje binnen had. Ik had niet door dat de zijkant niet bedrukt, maar doorzichtig is. Dat is niet goed te zin online.

• Hannah
    Geverifieerde klant van Candy Case

Pakketje in eerste instantie kwijtgeraakt, maar goede en snelle klantenservice dus netjes een andere opgestuurd gekregen, die gelukkig wel goed aan is gekomen

• Josianne Heijmans

Snelle service

• J.A

Geen bestelling ontvangen..

Antwoord van Candy Case

Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Zou je ons een mail kunnen sturen? Dan kunnen we dit voor je uitzoeken

• J.
    Geverifieerde klant van Candy Case

Nog steeds niet ontvangen na meer dan een week. Geduld is een schone zaak

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Candy Case

Ik had de verkeerde maat opgestuurd gekregen bij paste niet op mijn telefoon, verder wel goed verpakt. Ook nog 2 andere hoesjes besteld voor een vriendin, die nog geeneens opgestuurd gekregen en teruggestort.

• Veerle Veldman

2 weken gewacht

• Femke

Helemaal goed

• Suzanne
    Geverifieerde klant van Candy Case

Na bijna een week mijn bestelling nog niet ontvangen terwijl de website een levertermijn aangeeft van 2-3 werkdagen. Track en trace laat zien dat het pakketje nog niet is aangeboden.

• S
    Geverifieerde klant van Candy Case

Prima hoesje, track en tracé systeem en bezorginfo stelt alleen niet veel voor. Dat kan beter.