Candy Case
De beste iPhone hoesjes shop je bij Candy Case
Ben je op zoek naar een nieuw telefoonhoesje? Zoek dan niet verder. Bij Candy Case vind je de leukste hoesjes voor jouw iPhone. Een goed telefoonhoesje die jouw telefoon optimaal beschermd is een must have voor elke iPhone eigenaar. Het zou namelijk zonde zijn als je jouw telefoon valt en daardoor beschadigt. De hoesjes van Candy Case zijn daarom de perfecte combinatie tussen de ultieme valbescherming en een leuke uitstraling.

8,9
Filter 238 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 123 met beschrijving

Taal

• Janneke Hoogink

Alles zoals het hoort!

• Anoniem

Snelle levering, mooi product

• Hoe beoordeel je Candy Case?

• Henriette Rozendaal-de Vree
    Geverifieerde klant van Candy Case

Uitgebreide site, klantenservice goed bereikbaar! Perfect!!

• Lys
    Geverifieerde klant van Candy Case

Leuke/prima producten, vond de verzending lang duren.

• Monique
    Geverifieerde klant van Candy Case

Snelle levering. Leuk verpakt met een lolly.

• Maartje Bruning
    Geverifieerde klant van Candy Case

Prima verpakt, fijn op tijd geleverd, alles precies zo geleverd als op website aangegeven stond. Geen gekke verrassingen. Fijn dus!

• Vera
    Geverifieerde klant van Candy Case

Er waren wat problemen met de hoesje. Maar dat is snel en goed opgelost door de klantenservice!

Antwoord van Candy Case

Hoi Vera wat vervelend om te horen, uiteraard mag je hier altijd mee bij ons terugkomen want het is niet de bedoeling dat de print zo snel loslaat. Ik ga je even persoonlijk mailen voor een oplossing.

• M van Tiel
    Geverifieerde klant van Candy Case

Vragen over de verzending werd keurig en snel beantwoord

• T
    Geverifieerde klant van Candy Case

Bestelling pas na een maand geleverd, deels ook fout van het postbedrijf. Kreeg daarna wel een nieuwe opgestuurd die nu wel geleverd is. Maar mijn bestelling van 2 producten werd ook voor de helft geannuleerd, toen ik daarvoor mailde, kreeg ik als reactie dat zij er ook niks aan konden doen en verder geen korting of een andere tegemoetkoming. Nu alsnog een best duur hoesje die niet goed is geprint; je ziet allemaal strepen van het printen. Geen intense kleuren. Kwaliteit is afwachten hoe die blijft…

• Angelique van Looij
    Geverifieerde klant van Candy Case

Was een super snelle bestelling!

• Lisa
    Geverifieerde klant van Candy Case

Top hoesje. Wel grote doos voor een hoesje. Lekkere lolly erbij

• Daniela Bocanegra Sandoval
    Geverifieerde klant van Candy Case

Hello, I didn’t receive my package. But the help me to resolve this mistake.

Antwoord van Candy Case

Hi we never received any email from you and we don’t have automatic answers. I see that the order has been delivered at your adres yesterday. I will also send you an email with this informafion

• Fleur Nabuurs
    Geverifieerde klant van Candy Case

Super fijne hoesjes, snel geleverd. En fijn dat er een kaartje bij zat dat als je nog meer had besteld dat nog zou komen dat vond ik heel erg fijn.

• Maud
    Geverifieerde klant van Candy Case

Prima service. Kwaliteit is goed, erg tevreden!

• Vera Edens
    Geverifieerde klant van Candy Case

Had beter ingepakt mogen worden

• Katrien Van bommel
    Geverifieerde klant van Candy Case

Service top, binnen 1 dag bezorgd!

• Marina Klijn
    Geverifieerde klant van Candy Case

Snelle levering en super leuk telefoonkoord

• Lucca

• Naomi Kolk
    Geverifieerde klant van Candy Case

Super snelle levering, heel leuk verpakt (met lolly en roze confetti) en een mooi product. Ik ben fan en ik zal hier zeker, als ik wat nodig heb nog eens bestellen!

• Tessa
    Geverifieerde klant van Candy Case

Ik heb drie telefoonkoortjes besteld en tot nu toe lijkt het een prima product! Is te verstellen qua lengte en van mooi dik materiaal. Levering was snel, vrijdag besteld en dinsdag in huis.